Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door *Flip*
#2097892
Voor mij liever niet in januari, dan heb ik de hele maand examens.

Bij wie/waar gaat het gebeuren?
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2099354
Ik doe nog even niet mee. Volgens Tannetje hoef ik pas eind volgend jaar op zijn vroegst te laten titeren, aangezien Baiko in februari 2011 nog geent is.

Succes met het afspreken
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#2100801
Wat mij betreft het liefst vanaf februari op zijn vroegst. De dames moeten pas in mei geënt namelijk.
En Goes is prima!
Ik woon in Wolphaartsdijk. :)
Door Martine-Tom
#2100838
Daar heb ik weer niet zoveel aan, Tom had al lang geent moeten zijn...
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2100852
martine-tom schreef: Daar heb ik weer niet zoveel aan, Tom had al lang geent moeten zijn...
roksefloks schreef: Wat mij betreft het liefst vanaf februari op zijn vroegst. De dames moeten pas in mei geënt namelijk.
En Goes is prima!
Ik woon in Wolphaartsdijk. :)
Wat Tannetje tegen mij zei is dat je tot bijna een jaar NA de datum van de volgende enting hoeft te titeren, eerder heeft geen zin. Dan zijn de waardes sowieso hoog genoeg.
In mijn geval zou Baiko a.s. Februari geent moeten worden, dan zou ik volgens Tannetje pas eind volgend jaar te hoeven titeren.

Ik hoop dat eind 2012/begin 2013 er nog meer mensen zijn die in de buurt willen laten titeren. ´t Is wat ver weg vanaf nu, maar ja...
Door Martine-Tom
#2100853
WillyP schreef: Wat Tannetje tegen mij zei is dat je tot bijna een jaar NA de datum van de volgende enting hoeft te titeren, eerder heeft geen zin. Dan zijn de waardes sowieso hoog genoeg.
In mijn geval zou Baiko a.s. Februari geent moeten worden, dan zou ik volgens Tannetje pas eind volgend jaar te hoeven titeren.

Ik hoop dat eind 2012/begin 2013 er nog meer mensen zijn die in de buurt willen laten titeren. ´t Is wat ver weg vanaf nu, maar ja...
Voor Tom gaat het om de 1-jaar booster volgens mij gelden daar andere normen voor...
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2100873
martine-tom schreef: Voor Tom gaat het om de 1-jaar booster volgens mij gelden daar andere normen voor...
Wat bedoel je daarmee?

Baiko is bijna 5 en altijd volgens schema geent.
Door Martine-Tom
#2101013
WillyP schreef: Wat bedoel je daarmee?

Baiko is bijna 5 en altijd volgens schema geent.
Dat Tom nu bijna 2 is en zijn prik op 1 jarige leeftijd niet gehad heeft, de booster die ze bij 1 jaar krijgen, die heeft hij niet gehad en daar twijfel ik over of ik daar wel geod aan gedaan heb, daarom wil ik hem titeren, als ik dan nu nog een half jaar moet wachten heeft het geen nut meer volgens mij.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#2101126
@ Martine-tom = Anders moeten we onze wandeling met N in Otterlo doen zodat we bij Tannetje in de praktijk kunnen laten titteren?
Door Martine-Tom
#2101142
Dan is het nog goedkoper om de volle 10 titertesten hier te betalen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2101219
martine-tom schreef: Dat Tom nu bijna 2 is en zijn prik op 1 jarige leeftijd niet gehad heeft, de booster die ze bij 1 jaar krijgen, die heeft hij niet gehad en daar twijfel ik over of ik daar wel geod aan gedaan heb, daarom wil ik hem titeren, als ik dan nu nog een half jaar moet wachten heeft het geen nut meer volgens mij.
Dan heb je helemaal gelijk dat je het nu wilt!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door