Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2019966
Linda. schreef: Ik wil me graag aanmelden met 2 honden titerbepalen en enting weil
Ik zet je erop, de tijd komt in het starttopic :) :)
essie74 schreef: 10.45 ik ben er bij!! is er misschien een handje extra om een van mijn honden vast te houden? daar ik mijn man moet laten boomhangen die dag.... :biggrin2:

Zo niet moet ik ff op zoek naar hulp!! :biggrin2:
Kein problem :) :) , ik ben er sowieso en ik zet mijn wolfjes wel even vast aan de radiator :P
#2022332
essie74 schreef: hoi,

Zeg nog even hoor, als ik een titer gedaan heb krijg ik dang elijk de uitslag? en indien nodig valt er dan gelijk ook te enten? en gaat dat allemaal in die 5 minuten gebeuren? sorry maar begrijp het ff niet meer.... :-[ ( denk teveel pillen ingenomen :biggrin2:)
In die 5 minuten neemt Tannetje het bloed af. Per zoveel bloedafnames gaat het in een apparaatje/bakje waaruit gaat blijken hoe de titers zijn. Als ze laag zijn, kun je er meteen voor enten :) :)
#2022366
Nynke F schreef: Klopt !!! Er zijn ook nog geen nieuwe straten gemaakt maar als je inzoomt op Google maps en doorzoomt, zie je dat het een bouwterrein is waar alleen nog maar gras ligt ;)
Ja dat klopt,ik zag alleen maar bomen en een leeg parkeerterrein.

Ga ik toch maar voor de Tinteldijk of Rijpweteringdijk
Ga daar nog even op googlen)Maps).
#2022373
judith1967 schreef: Ja dat klopt,ik zag alleen maar bomen en een leeg parkeerterrein.

Ga ik toch maar voor de Tinteldijk of Rijpweteringdijk
Ga daar nog even op googlen)Maps).
Heb idd even de route naar de Rijpweteringdijk ingevuld en als je dan inzoomt dan kom je bij een hek met blues societeit "L Esprit ;)

Dan weet ik iig morgen een beetje de richting want mijn Tommie is de laatste tijd een beetje van de kaart :(
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door