Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1782908
Momenteel krijgt ze toch een bloedtransfusie.
Morgen terug evaluatie, maar haar kansen zijn miniem...
Alhoewel ze tijdens het eerste gedeelte van de transfusie op een bepaald moment haar poten begon te wassen!!!!
Ook vond ze het nodig om eens goed achter der oortjes te krabben DUS we blijven doorgaan, we blijven haar opvolgen!
#1783127
orinake schreef: Momenteel krijgt ze toch een bloedtransfusie.
Morgen terug evaluatie, maar haar kansen zijn miniem...
Alhoewel ze tijdens het eerste gedeelte van de transfusie op een bepaald moment haar poten begon te wassen!!!!
Ook vond ze het nodig om eens goed achter der oortjes te krabben DUS we blijven doorgaan, we blijven haar opvolgen!

:hug2: :hug2:

De moed niet opgeven meid, zolang Jelcka vecht, vecht je mee he :hug2:
Ik hoop zooo hard dat ze erdoor komt, dat ze vandaag een ietwat positieve evaluatie krijgt!
Hou me op de hoogte ;)
#1783176
orinake schreef: Net positief nieuws gehad. Fokker heeft terug meer hoop na de transfusie.
Tijdens de transfusie stond de bench open, Jelcka was toch te zwak om echt rond te lopen...
Deze morgen echte ging onze dame al weer op verkenning.
Als ze nu nog wilt eten se!
ohh wat ben ik blij om dit te lezen :)
Komaan he Jelckaatje, je kan het meid!!
Heb je al nieuws van Tannetje??
#1783179
orinake schreef: Net positief nieuws gehad. Fokker heeft terug meer hoop na de transfusie.
Tijdens de transfusie stond de bench open, Jelcka was toch te zwak om echt rond te lopen...
Deze morgen echte ging onze dame al weer op verkenning.
Als ze nu nog wilt eten se!
Kijk! Dat is het betere nieuws! En nou in stijgende lijn verder opknappen, kleine uk :-*!
#1783745
Jelcka,

Mijn meisje, mijn rosse voenk, mijn klein venijn, mijn alles…
Van bij je geboorte wist ik al dat jij mijn meisje werd. Je zusjes mochten zich nog zo mooi presenteren, me proberen verleiden met knuffels en kusjes…
Maar nee hoor ik moest en zou jou hebben. Miss Oranje, mijn rosse voenk!
Hoe vaker ik je zag hoe meer ik van je hield en dan was het eindelijk zover dat je bij ons mocht komen.
Je kwam thuis bij je zussen en broers die jou onmiddellijk aanvaarden.
Chipsy wat onzeker door jouw felle houding, Tristan die liever in een boogje liep om toch maar niet op je te stappen, Centa die je onmiddellijk vertelde waar je plaats was, onder haar dus, Isack die in jouw een speelkameraadje vond…
Kortom je had direct je plaatsje in ons hart.
Vandaag zijn onze hartjes allemaal gebroken, je leventje stopte vandaag, veel te jong, veel te vroeg!
Maar ondanks dat je superhard gevochten hebt was de strijd te zwaar.
Jelcka meisje, lieve schat, ook al ben je van ons afgenomen, die 3 maanden dat ik je gekend heb neemt niemand me nog af!!!!

Afbeelding




Sammy en Tine, bedankt voor alles. Jullie waren echt een grote steun, we hebben SAMEN gevochten voor ONS meisje!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door