Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1542982
Paula1976 schreef: Euhh.... :-[ mits het mogelijk is natuurlijk dat ik ook mee doe!!
geen probleem hoor, tenminste heb van mevr. de dokter nog niets gehoord :biggrin2:
Zal ik je om 10.05 uur erbij zetten voor het geval je het verkeer tegen hebt?
Door Paula1976
#1543050
Super!! 10.05 uur is helemaal goed!

Ik heb net ff gecheckt, vanaf mijn man zijn werk is het naar Deventer (geen adres ingevoerd) 3 kwartier rijden. Ik verwacht zo tegen 8.45 uur bij mijn man te vertrekken.

Zou je me je adres willen pb-en?

Contant geld las ik, maar ik behalve het titeren en de Weil weet ik natuurlijk niet of hij ook een andere enting nodig is. Dus gepast lukt waarschijnlijk niet maar contant wel!

Leuk! Was jij pas nog bij mij, kom ik nu bij jou!!

Ik zag vandaag pas dit topic, als ik het eerder gezien had, had ik de aspergeplanten ook mee naar jou kunnen nemen!!  :-\
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1549254
Voor degene die volgende week komen, even het volgende........mijn trimsalon is best groot maar niet berekend op heel veel honden tegelijk. En om eventuele escapades te voorkomen, wil ik jullie vragen honden in de auto te laten tot ze aan de beurt zijn, of even buiten te wachten.
Ik heb eventueel ook 2 buitenkennels waar honden in kunnen.
En voor de reu eigenaren, mijn allerliefste poedel is loops. Nu houd ik haar wel in de kamer, maar er kunnen eventueel geurtjes hangen (hoe goed je ook alles schoon maakt).
Alvast voor iedereen een goede reis, en tot volgende week ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#1549480
oh en voor de mensen, grote beer die komt is ook loops, ze is wel helemaal aan haar eind volgende week vrijdag, en ik zal haar als eerste van mijn honden doen, dus in principe is ze weer in de auto als de andere honden komen, maar dan weten jullie waarom mijn bus wellicht aantrekkelijk is.
Door kojak
#1550049
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 18 jul 2010, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1550353
Ah ja, mannen soms. Grote Beer is nu op haar puntje en een echte slet, geen idee of ze nog ruikt a.s. vrijdag. Maar ik veroordeel niet hoor. Ik heb een paar piepbeesten mee, dan is het ook net alsof ze niet luisteren, want ah, een priknaald.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1551544
Pauline schreef: :biggrin2: Ik heb 2 heren die best gemeenschap (hahahahaha) willen met een grote poedel of een beer! ;)
haha dat denkt hier ook een australische meneer, die steeds meer moeite begint te krijgen zijn hormonen onder bedwang te houden :D. Donderdag is de 7e dag voor Bantu, en nu is het voor ons beiden nog uit te houden, maar na vrijdag ga ik gillend naar huis want dan is het 1 week spitsroede lopen >:( :-[
Gebruikersavatar
Door kira
#1552366
Oh ja, ik moet niet vergeten te vragen naar de nagels van de beren en Foppe en de les daarin.

Grote beer vraagt of de heren teckel en de heer uit Australie nu even op bezoek willen komen. Ze heeft schoongenoeg van het feit dat wij haar beperken in haar keuze.
Gebruikersavatar
Door kira
#1556796
Het was top. En nog bedankt voor de nagelcheck. Sta ik vandaag bij Jachttraining en Grote Beer was uitermate sloom en aan de sjok (tja ze denkt dat ze hoogdrachtig is want ze is loops geweest), zegt de juf, is dat normaal dat sloffen of zijn haar nagels veels te lang. Kon nu gelukkig zeggen, nee hoor haar nagels zijn goed. Waar ligt Beltrum????
Door kojak
#1556814
-
Laatst gewijzigd door kojak op do 10 jun 2010, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1556828
kira schreef: Het was top. En nog bedankt voor de nagelcheck. Sta ik vandaag bij Jachttraining en Grote Beer was uitermate sloom en aan de sjok (tja ze denkt dat ze hoogdrachtig is want ze is loops geweest), zegt de juf, is dat normaal dat sloffen of zijn haar nagels veels te lang. Kon nu gelukkig zeggen, nee hoor haar nagels zijn goed. Waar ligt Beltrum????
Achterhoek (Ruurlo, Groenlo)
Door wijkje
#1556871
trimsalon schreef: iedereen weer tevreden?
Tannetje wil volgend jaar naar beltrum komen, bij voldoende belangstelling natuurlijk
Ik moet even kijken hoe het nu zit met de inentingen van mijn dames, maar als het in Beltrum is..Dat is voor mij prima te doen !!Maar volgens mij zijn ze 2 jaar terug nog volledig geent..Dus dan heb ik nog 1 jaar over voordat de officiële werkingsduur van aantal entingen verstrijkt..Dat wordt nog wat volgend jaar bij de dierenarts..Wedden dat het weer discussie wordt omdat ze daar nog steeds om het jaar de volledige geven.
Ik zou al komen om alleen de lepto te kunnen zetten en niet om die discussie aan te hoeven te gaan.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door