Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1278478
choopy schreef: Mijn dierenarts gaat contact opnemen met de vertegenwoordiger van Bayer over Advantix.
Kijken of ze eraan kan komen en anders de reden achterhalen waarom het niet in Nederland wordt verkocht.

Bespaar je de moeite, heb ik ook al gedaan. Het is niet in NL geregisteerd en mag dus niet verkocht worden.
#1278488
choopy schreef: Mijn dierenarts gaat contact opnemen met de vertegenwoordiger van Bayer over Advantix.
Kijken of ze eraan kan komen en anders de reden achterhalen waarom het niet in Nederland wordt verkocht.

Kan het niet in het buitenland worden besteld of mag zoiets ook niet als particulier worden geimporteerd? ( heb 2 Duitse schoonzussen 8))
#1279837
bloemetje schreef: In dat geval liet ik het hun daar kopen en per pakketpost opsturen :biggrin2:
Nou, ze wonen beiden in Nederland maar gaan regelmatig op familiebezoek: ik ga eens even vragen of ze bij een DSZ willen kijken!
Misschien is het daar wel alleen bij de DA te koop maar dat moet dan toch ook geen probleem zijn :-\
#1281108
milik schreef: Nou, ze wonen beiden in Nederland maar gaan regelmatig op familiebezoek: ik ga eens even vragen of ze bij een DSZ willen kijken!
Misschien is het daar wel alleen bij de DA te koop maar dat moet dan toch ook geen probleem zijn :-\
Als ze het niet erg vinden om daar langs te gaan zeker niet!
#1301784
Wij gebruiken ook de silverlinde spray, vorige week een week naar de Sallandse heuvelrug geweest. Ik heb echt medelijden met de mensen die daar in de omgeving wonen. Als we 25 teken per hond op een dag vonden dan overdrijf ik niet. Naar mijn idee kun je de teken niet weren, ook niet met een spray. Ze vallen uit de bomen of zitten in het gras......

Ze zitten vol met bulten van de vastzittende teken, gelukkig jeukt het niet.

Maar pulvex is dan toch zeker ook een chemisch middel?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door