Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1243127
Ja, ik ook.
Maar helaas geven teken niet zomaar de pijp aan maarten. Ik gebruik het liefst zo min mogelijk gif.
De teken die ik tegenkom krijgen liefdevol zwemles.
Ik vergeet alleen steeds ze de zwembandjes om te doen... Afbeelding
#1244622
D&K schreef: Ja, ik ook.
Maar helaas geven teken niet zomaar de pijp aan maarten. Ik gebruik het liefst zo min mogelijk gif.
De teken die ik tegenkom krijgen liefdevol zwemles.
Ik vergeet alleen steeds ze de zwembandjes om te doen... Afbeelding
Teken hebben helaas een zwemdiploma :-\
#1244711
ik zit ook even te dubben wanneer we gif gaan gooien.
Pulvex werkt volgens de verpakking 2 tot 4 weken. Nou dan zal het wel 2 weken zijn  :-\ .
Over 2 weken gaan we naar de ardennen, dan wil ik dat ze beschermd zijn. Maar ja, donderdag naar Kootwijk, daar zal het ook wel een tekeninvasie zijn. Ik heb eigenlijk geen zin om elke 2 weken 2 pipetten er tegenaan te gooien. En zo'n scalibor vind ik ook niks.  :-\
#1245296
Ik heb pulvex gebruikt, ze hadden daar geen jeuk van, werkte goed tegen de teken, maar bij die van mij helaas niet langer dan 2 weken. Ander nadeel: ze kregen er een vieze vet plek van in de vacht die dagen aanhield.
Ik heb nu practic, ook geen jeuk, werkt ook goed tegen de teken. En ik heb ook gemerkt dat het ruim 4 weken werkt.  En ze krijgen er geen vette plek van  ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door