Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1141973
Ik moet wel lachen hoor, weet ook niet hoe da'sen over mij denken, zal niet veel soeps zijn. Kies maar gewoon voor t allerbeste voor je beest, dan is het goed. Waarom zijn mensen zo bang voor da'sen?? Het zijn ook maar gewoon mensen! Zeg gewoon wat je bedoelt en laat je niet bang maken.
#1142066
Ik heb geen idee wie er nieuw gaat komen, ik hou mijn oren gespitst!
Tot nu toe heb ik eigenlijk nog niet een da gevonden hier in de buurt waar ik 100% tevreden over ben en die ik volledig vertrouw.
Bij de da in Wierden ben ik wel heel kieskeurig naar wie ik toe ga ;)
Ik sta open voor suggesties, naar wie ga jij?
Er zou trouwens bij dsz de Roo in Almelo ook een da komen, maar heb geen idee wie.
#1142074
Sanyo schreef: Ik heb geen idee wie er nieuw gaat komen, ik hou mijn oren gespitst!
Tot nu toe heb ik eigenlijk nog niet een da gevonden hier in de buurt waar ik 100% tevreden over ben en die ik volledig vertrouw.
Bij de da in Wierden ben ik wel heel kieskeurig naar wie ik toe ga ;)
Ik sta open voor suggesties, naar wie ga jij?
Er zou trouwens bij dsz de Roo in Almelo ook een da komen, maar heb geen idee wie.

Dan zou je toch eens kennis moeten maken met Wilma Verstappen. Runt in haar eentje de praktijk. Kordate vrouw, staat voor veel open en er valt veel met haar te bespreken.
Ondanks mijn negatieve geluiden wbt het vaccinatie gebeuren...
Ze weet dat ik vers voer en staat er niet negatief tegenover, integendeel, ze hoort zeer regelmatig postieve geluiden over het verse gebeuren..
Heb haar een hele poos geleden al eens de link hier naar bp gegeven en toen was ze zeer geinteresseerd..
Is inmiddels al wel weer een poos geleden en zo vaak kom ik er niet dus het is net meer ter sprake gekomen..
Door kojak
#1142111
-

 
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door