Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Joom
#330150
Hoi!
Als ik mijn hond ontworm, en dat is niet vaak, hooguit 1 keer in de twee jaar..dan is dat met anti worm tabletten van het kruitvat/trekpleister. Ook andere honden in mijn omgeving krijgen deze nu en dit gaat prima!
Door monky555
#338791
toen ik nog 2x per jaar ontwormde gebruikte ik ook altijd die pilletjes van de kruidvat een vriendin van mij heeft altijd in een drogist gewerkt en heeft ook de opleidingen en zij zei altijd dat het geen kwaad kon hier hebben de honden er dus ook nooit last van gehad niet van wormen en ook niet van die tabletten dus als het zou moeten gebruik ik ze gewoon weer scheelt echt wel een hoop centjes
Door jeanne
#339343
Hitam schreef: In veel ontwormmiddelen voor dieren zitten combinaties van twee of meer actieve bestanddelen. Zo kun je minder geven per bestanddeel en werkt het tegen meer soorten wormen.
Echter de mebendazol die in de Vermox zit werkt ook goed tegen spoelwormen bij honden en katten en voor lintwormen moet je hoger doseren.
ooooooooh dus ik had helemaal niet een tube bij de da hoeven te halen? pilletje van het kruidvat werk dus ook. Maar hoe krijg ik een pilletje in een kat ::)
OF andersom, ik zou dus ook die tube voor de kat/hond aan de kinderen kunnen geven, ze hebben ooit wormpjes gehad (aarsmaden) Denk het niet he?
Door Bieke
#344719
Ik ontworm af en toe met Flubenol. Van een kennis had ik gehoord, dat haar dierenarts had gezegd, dat er in Flubenol voor varkens precies dezelfde stof zat. En dat dat een grote pot was. Dus ik naar de kliniek vlakbij, waar ik toch al niet zo geliefd was omdat ik eigenwijs ben, en vroeg om een pot Flubenol.ie was er niet voor honden. Maar ik wilde een pot voor varkens. Dat kon niet. Ik bleef staan. Toen vroeg ze het aan eens langslopende dierenarts. Die zei, dat ze maar een pot moest meegeven. De assistente was knap pissig, maar ik had voor 65 gulden een grote pot . En als je nu ziet dat een ontworming van 3 honden met tabletten €16,75 kost, heb ik daarmee dus wel geboft. Bieke
Door Isis
#345434
Hallo Tante Karin,

Hier een berichtje van je nichtje ;) mijn advies geef ze knoflook door het eten met rauwe geraspte wortel en coccos en zilverwater hieronder een link met meer informatie over zilverwater.

http://www.colloidaalzilver.nl/pag5.html

Ben zelf helemaal afgestapt van chemie!

Darmparasieten kunnen met behulp van reguliere
medicijnen gedood worden. Het probleem is echter met deze medicijnen dat ze meestal een groep parasieten doden en dat ze vervelende bijwerkingen veroorzaken.

Het zijn meestal de plantaardige of minerale middelen (als essentiële olie, homeopathische middelen, infusie, tinctuur, vers of in tablet (capsule-vorm)), die ons de meest doeltreffende oplossing bieden.

Voorbeelden hiervan zijn: aloe vera, ionische spoorelementen, knokloof, uien, granaatappel, kruidnagel, papaja, tijm, wolfsmelkachtige, groene walnoot, basilicum, propolis, terpentijn, bergamot, lavendel, wormkruid, pompoenzaden, pau d'arco, alem en tientallen anderen.

Alleen al een combinatie van groene walnoot, kruidnagel en wormkruid is geschikt voor het doden van meer dan 100 verschillende darmparasieten. (Deze combinatie is ook effectief voor parasieten bij mensen).

p.s. de foto's van het feest zal ik je van de week mailen.

Groetzels van Angelique
Laatst gewijzigd door Isis op ma 04 jul 2005, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#346742
Isis schreef: Hallo Tante Karin,
Hier een berichtje van je nichtje ;) mijn advies geef ze knoflook door het eten met rauwe geraspte wortel en coccos en zilverwater hieronder een link met meer informatie over zilverwater.
http://www.colloidaalzilver.nl/pag5.html
Ben zelf helemaal afgestapt van chemie!
Darmparasieten kunnen met behulp van reguliere
medicijnen gedood worden. Het probleem is echter met deze medicijnen dat ze meestal een groep parasieten doden en dat ze vervelende bijwerkingen veroorzaken.
Het zijn meestal de plantaardige of minerale middelen (als essentiële olie, homeopathische middelen, infusie, tinctuur, vers of in tablet (capsule-vorm)), die ons de meest doeltreffende oplossing bieden.
Voorbeelden hiervan zijn: aloe vera, ionische spoorelementen, knokloof, uien, granaatappel, kruidnagel, papaja, tijm, wolfsmelkachtige, groene walnoot, basilicum, propolis, terpentijn, bergamot, lavendel, wormkruid, pompoenzaden, pau d'arco, alem en tientallen anderen.
Alleen al een combinatie van groene walnoot, kruidnagel en wormkruid is geschikt voor het doden van meer dan 100 verschillende darmparasieten. (Deze combinatie is ook effectief voor parasieten bij mensen).
p.s. de foto's van het feest zal ik je van de week mailen.
Groetzels van Angelique
;D ;D ;D
Hoe kom jij hier nu zo verzeild??????????
LEUK HOOR !!!
Kan ik raad gaan vragen bij mijn "kleine" nichtje !!!
Ik wist helemaal niet, dat jij ook met zulk soort dingen bezig bent ..............
Sh*t nu moet ik goed op mijn woorden gaan letten :o ;D
Maar stel je ff voor aan de anderen anders krijg je daar weer gezeur over ::) ::)
en we willen nu ook wel eens foto's zien van die 4 Spanjaarden van je !!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#347572
Karin & Pyrs schreef: ;D ;D ;D

Maar stel je ff voor aan de anderen anders krijg je daar weer gezeur over ::) ::)
en we willen nu ook wel eens foto's zien van die 4 Spanjaarden van je !!
O, gelukkig Spanjaarden, ik dacht al daar heb je weer zo'n rare pyren snijboon :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D ;D
Door Jinxy
#348200
OOOOOOOOOOH...wormmidelen voor mensen?!

Lees hier hele nieuwe dingen ;D ;D ;D ;D ;D

Ik ontworm mezelf nooit. Is ook niet nodig hoor, mijn vachtje glimt, ribben niet te zien (helaas???).

Is wel veel voordeliger i.i.g.
Door Doedels
#348269
Jinxy schreef: OOOOOOOOOOH...wormmidelen voor mensen?!

Lees hier hele nieuwe dingen ;D ;D ;D ;D ;D

Ik ontworm mezelf nooit. Is ook niet nodig hoor, mijn vachtje glimt, ribben niet te zien (helaas???).

Is wel veel voordeliger i.i.g.



Ook geen opgezwollen water buikje? :P
Door Isis
#357894
Hoi Karin sorry voor mijn late reaktie had problemen
met de PC zoals gewoonlijk heb last van spyware??

Ja ik hou me zeker met dit soort zaken bezig wil graag weten wat het beste voor mij en de honden dus zo weinig tot geen chemie als er andere alternatieven zijn.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door