Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#860198
Ik doe zondag mee aan de workshop wisselwerk  en omdat ze een goede tierverklaring nodig had en ik al een vermoeden had dat de titers niet hoog genoeg zouden zijn heb ik haar na het titeren laten enten, de titerbepaling was puur voor mezelf uit nieuwschierigheid, ik wilde gewoon weten of er na 6 jaar niet enten nog antistoffen gevonden zouden worden.
Dit is overigens wel de laatste keer dat Pip geent wordt, ze  kan nu wel weer zes jaar mee :P
#860228
tessa schreef: Pippi is vandaag getiterd, ze is zes jaar en heeft alleen de puppy entingen gehad:
parvo > 1:80
hepatitus < 1:40
distemper < 1:80
Alleen de titer van de parvo was hoog genoeg, de rest niet, ze heeft dus vandaag ook de nobivac enting gehad.
Op zich wel jammer dat het toch niet (aantoonbaar) hoog genoeg was maar ja, het was meer voor mezelf om het te laten doen, ik wilde het graag weten.
hihi, dan weet ik waar jij hebt getiterd ;D
#860245
Overigens heb ik mijn dames anderhalve week geleden laten titeren. Ook voor de - inmiddels afgezegde - cursus wisselwerk. Alles was goed, alleen Ted haar hondenziekte komt in de gevarenzone. ALleen weet ik nog niet of ik die ga enten, of dat ik vertrouw op geheugencellen...
#860424
Ha, ha, Bij Breuk en van Doorne ben ik geweest ja, Leuke vent wel hoor die van Doorne, ze vonden me wel een beetje apart geloof ikmaar op zich staan ze niet afwijzend tegenover een andere mening en dat vind ik al heel wat, hij vond dat Pippi zo superzacht was (' net gewassen zeker?' "nee hoor') en voor zes jaar nog zo'n mooi gebit had (' elke week poetsen zeker?' "nee hoor")Ik dacht; ik begin er maar niet over dat ik barf, mijn ideeen over enten is wel weer genoeg voor vandaag ;D
#860440
tessa schreef: Ha, ha, Bij Breuk en van Doorne ben ik geweest ja, Leuke vent wel hoor die van Doorne, ze vonden me wel een beetje apart geloof ikmaar op zich staan ze niet afwijzend tegenover een andere mening en dat vind ik al heel wat, hij vond dat Pippi zo superzacht was (' net gewassen zeker?' "nee hoor') en voor zes jaar nog zo'n mooi gebit had (' elke week poetsen zeker?' "nee hoor")Ik dacht; ik begin er maar niet over dat ik barf, mijn ideeen over enten is wel weer genoeg voor vandaag ;D
Ja, Olivier is wel een geschikte vent ;) Volgens mij had je het best kunnen zeggen hoor, wat je voert. Ik had hem toevallig vandaag aan de telefoon over de titerbepaling en toen vertelde hij dat hij dat hij net getiterd had. Dat was jij dus!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door