Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door MillyMol
#3273010
Komt er dit jaar nog een cursus ‘poep kijken’ onder de microscoop? Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar een cursus geweest is, maar die zat vol toen ik het topic onder ogen kreeg. Ik ben wel geïnteresseerd!
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 11 jan 2017, 10:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Door TomsBorders
#3274803
ik loop erg achter met dit project, maar er is wel vraag naar dus als ik wat meer op een rijtje heb staan en de handleiding eindelijk eens af heb, dan ga ik weer kijken of er een cursus gegeven kan worden.
maar je weet zelf ook puppy's nemen wat tijd in beslag en mijn werk + bijbaan en hobby ook dus als ik zelf de organisatie niet hoef te doen, en ik alleen aan hoef te komen rijden met mijn spullen is dat wel wat makkelijker zeg maar.
Door Lizzy
#3274805
Ja, ik snap dat wel.... Aangezien mijn puppy op het punt staat loops te worden, ga ik de organisatie niet aan maar er zijn vast wel vrijwilligers die dat graag willen doen!

Bijbaan? Bij CSI? :biggrin2:

En hoe is het eigenlijk met je puppy?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3274808
Hoi Tom :)
Vorig jaar hadden we het over de organisatie en een locatie. Je zei toen dat de locatie Kaatsheuvel jou wel handig leek. Mijn aanbod om het evt. (in samenwerking met iemand anders?) te organiseren staat nog steeds.
Binnenkort word ik (weer) lid van kv-Waalwijk omdat ik in februari weer wil starten met een cursus. Ik kan dan even informeren naar de mogelijkheid om de kantine van hun hondenschool in Kaatsheuvel te mogen gebruiken voor een 'poeploercursus'. Zo gauw ik wat meer weet laat ik het wel weten.
Door TomsBorders
#3274817
Doranto schreef:Hoi Tom :)
Vorig jaar hadden we het over de organisatie en een locatie. Je zei toen dat de locatie Kaatsheuvel jou wel handig leek. Mijn aanbod om het evt. (in samenwerking met iemand anders?) te organiseren staat nog steeds.
Binnenkort word ik (weer) lid van kv-Waalwijk omdat ik in februari weer wil starten met een cursus. Ik kan dan even informeren naar de mogelijkheid om de kantine van hun hondenschool in Kaatsheuvel te mogen gebruiken voor een 'poeploercursus'. Zo gauw ik wat meer weet laat ik het wel weten.
Hey Hedwich,

dat is zo ja, je ging me er bij deze aan herinneren haha. Nou is Kaatsheuvel denk ik wel een goede locatie voor veel zuid (zuid-oost) mensen maar ik weet niet van welke windrichting iedereen animo heeft dus ik kan ook meerdere geven als dat nodig blijkt maar ik zal heel eerlijk zijn, ik ben gewoon niet zo goed in het sociale geregel wat inhoud dat ik daar wel wat hulp bij nodig heb.
Het is ook zo dat ik het liefste een locatie heb waar ik het e.e.a. kan combineren vanwege de brandstofkosten (mijn ouders wonen in Eindhoven dus onderweg naar hun is Kaatsheuvel niet heel veel duurder), ik doe het ook maar vrijwillig natuurlijk (tenzij jullie graag 120 euro p.p. betalen? dan kom ik wel privé les geven haha ;D (smileyface met dollartekens als ogen))
Anne in Duitsland schreef:Het mag wel bij mij thuis een keertje. :angel2:
Woon je niet in Zweden? Want dan zeg ik ja!
Lizzy schreef:Ja, ik snap dat wel.... Aangezien mijn puppy op het punt staat loops te worden, ga ik de organisatie niet aan maar er zijn vast wel vrijwilligers die dat graag willen doen!

Bijbaan? Bij CSI? :biggrin2:

En hoe is het eigenlijk met je puppy?
haha, uhm ik werk 40 uur in de week op mijn werk, 20-25 uur heb ik een vrijwilligersbaan als hulpherder en als hobby train ik nog met mijn honden maar ben nog steeds niet gevraagd voor CSI :(

(p)update komt binnenkort weer, ben net door mijn verlof heen en heb niet veel toegang tot internet de laatste maar het gaat wel erg goed! ze is echt een leuke toevoeging thuis en echt compleet anders qua karakter dan Kaya wat het ook nog een grote uitdaging maakt qua training omdat ze alles omgekeerd doet van Kaya, echt leuk vind ik die verschillen zo, toch geen massaproduct wat dat betreft ondanks dezelfde papa.
Door MillyMol
#3274827
Wat is er nodig om het georganiseerd te krijgen? Omgeving Amsterdam is duidelijk te ver weg, maar ik wil best helpen iets te organiseren in Houten, dat is best te doen qua reistijd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3274829
Anne in Duitsland schreef:Helaas, da's pas volgend jaar, maar wat mij betreft kan het dan prima. :D Momenteel woon ik nog in Leipzig. Ook leuk. :) :biggrin2:
Als het in Zweden is kom ik ook :biggrin2:
Doen we meteen de vervolgcursus :cool:
Door MillyMol
#3274831
Kim_S schreef:Als het in Zweden is kom ik ook :biggrin2:
Doen we meteen de vervolgcursus :cool:
Kunnen we er dan niet een soort van camping trip met hond-gerelateerde activiteiten van maken? poeploeren, titeren, workshop Barfen, homeopathie voor honden etc.
#3274851
Kim_S schreef:Gezellie. Eind juli kan ik, dan heb ik al een uiterst schattig huisje gereserveerd. Honden toegestaan zei de verhuurster :biggrin2:

Enige nadeel is dat de verhuurster zelf de cursus ook graag wil bijwonen, heb ik me laten vertellen. :biggrin2:
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door