Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3134865
Even voor de duidelijkheid, sta ik (Pijja82) er nou op om 12.00 uur met 2 honden en om 12.10 uur met 2 katten? Dan klopt het namelijk.  Just to be sure! ;)

* Laat maar... Zag de 2 tjes niet achteraan staan!!!  ::)
Laatst gewijzigd door Pijja82 op do 16 jul 2015, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#3134952
*Marieke* schreef: Ik pak net mijn entingsboekjes erbij, en heb totaal iets over het hoofd gezien.. Namelijk de ene volgende titer weer in voorjaar 2016 en de ander titer weer in voorjaar 2017. Is het een probleem als ik afzeg? Komen jullie dan in de problemen?
Ik ga je van de lijst halen, onnodig als je pas volgend jaar hoeft !
#3134954
Pijja82 schreef: Even voor de duidelijkheid, sta ik (Pijja82) er nou op om 12.00 uur met 2 honden en om 12.10 uur met 2 katten? Dan klopt het namelijk. Just to be sure! ;)

* Laat maar... Zag de 2 tjes niet achteraan staan!!! ::)
Ja hoor je staat erop !! 4 stuks !
#3135373
Hoi Tannetje,
Prima hoor!
Leuk je nu te ontmoeten ipv via telefonisch consult, wij zij je eeuwig dankbaar voor je oplossingen voor een 9 weken oud struviet pupje. Uiteraard ook Bianca van Djairos Nature, voor de Bandit leveringen en de reguliere dierenarts voor de urine controle.
Floor en Ollie (srtruvietkater) doen het prima op barf  :biggrin2:
#3135616
Zo, ik ben na een gezellige en geslaagde dag ook weer thuis.
Van al de honden en 2 katten die zijn geweest waren de uitslagen zo goed dat men pas na 3 tot 6 jaar weer moet gaan checken, er is dus niet "bij geënt" !
Als dit geen mooi resultaat is !!

Alex en Debby Hinlopen, weer bedankt dat we weer van jullie locatie gebruik mochten maken, en Tannetje ( helaas voor de laatste keer) hartelijk dank voor je komst !
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door