Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door sella
#2955030
Nee maar een penning aan de halsband is toch wel een aanwijzing dat de hond geent is volgens een agent in dld. Ik vroeg of mijn lab mocht zwemmen. Dat was prima. in het duits vroeg hij ik zie dat ze ingeent is? Ja hoor, wilt u haar paspoort even zien? Neuh niet nodig hoor. Maar dat is wel een jaar of 10 geleden.
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#2955061
Bij buitenland neem ik
Geen risico.  Daarom dit jaar maar niet. Lizzy , nu 12 weken zou ook nu rabies moeten hebben omdat we eigenlijk naar Frankrijk zouden gaan. Maar we vinden dat te veel. Én enting en rabies enting.  En hartworm en en en.  Kortom we gaan niet
Gebruikersavatar
Door pike
#2955210
sella schreef: Nee maar een penning aan de halsband is toch wel een aanwijzing dat de hond geent is volgens een agent in dld. Ik vroeg of mijn lab mocht zwemmen. Dat was prima. in het duits vroeg hij ik zie dat ze ingeent is? Ja hoor, wilt u haar paspoort even zien? Neuh niet nodig hoor. Maar dat is wel een jaar of 10 geleden.
Een aardige agent dus :). Maar je zou de penning van de gevaccineerde buurhond kunnen nemen en die aan de halsband van een niet-gevaccineerde hond kunnen hangen als je de grens over wil. Vandaar dat een penning geen geldig bewijs van vaccinatie is.
Door _Sandra_
#2958979
Penning wordt algemeen niet snel geaccepteerd, dus altijd je entingsboekje meenemen!

Ik woon net over de grens en ik ent zeker Rabiës. Ben nog nooit gecontroleerd, maar wil niet weten wat er gebeurd als ik gepakt wordt.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door