Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Elvira
#2937044
vanochtend beide heren met kokos olie ingesmeerd. Monty was wat moeilijk, want die wilde alleen maar mijn handen likken.  :) Daarna Nelson. Met 2 vettige honden naar het bos. Tot nu toe 1 teek van Nelson gehaald en 4 van Monty. Dit is een stuk minder dan anders. Ze zien er alleen wel heel vettig uit.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2937160
Elvira schreef: vanochtend beide heren met kokos olie ingesmeerd. Monty was wat moeilijk, want die wilde alleen maar mijn handen likken. :) Daarna Nelson. Met 2 vettige honden naar het bos. Tot nu toe 1 teek van Nelson gehaald en 4 van Monty. Dit is een stuk minder dan anders. Ze zien er alleen wel heel vettig uit.
Haha oh geweldig ik snap dat er dan geen teken op de hond komen, die plakken gewoon vast in de laag kokosolie ;D ik geloof niet dat dat helemaal mijn ding zou zijn om dan de hele dag met vettige honden te zitten. Maar goed als het werkt ;)
Door chess
#2937190
Hier sinds gisteren ook met kokosolie begonnen.  Jools vond het in elk geval super, maar wat wil je: een massage met spul dat lekker ruikt  ;)
Hij ziet er wel wat vettiger uit maar daar heb ik geen probleem mee. 

Ik vind wel dat hij zich minder krabt, niet dat hij dit veel deed maar toch, het viel me op.

Ben eens benieuwd.  Volgens wat ik lees op het internet lijkt het zo'n beetje een wondermiddel te zijn.  Er zijn ook mensen die dagelijks een beetje door het eten mengen.  Doet iemand van jullie dit?
Door Elvira
#2937217
ik deed het al door het eten bij Nelson, omdat zijn vacht wat droog was, maar nog niet lang genoeg om te zeggen dat het werkt. Je handen worden wel heerlijk zacht als je ze er mee insmeert.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door