Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2886967
Annemarie Rijnveld schreef: ;D. Oh ja, ik had de datum eigenlijk wel gezien, maar was die later weer vergeten :-X solly

Mag ik nog meedoen met twee honden Eelke?
Haha, van mij wel hoor, maar ik ben niet van de organisatie :biggrin2:
Ik vond het wel grappig, twee vragen achter elkaar waarvan het antwoord in de titel staat ;)
#2886999
eelke schreef: Haha, van mij wel hoor, maar ik ben niet van de organisatie :biggrin2:
Ik vond het wel grappig, twee vragen achter elkaar waarvan het antwoord in de titel staat ;)
mijn hoofd loopt een beetje om, op dit moment....maar de titel titeren regio Dordrecht, had ik echt niet begrepen dat het in Dordrecht zelf zou zijn. Ik had het begrepen als '"voor de mensen uit Dordrecht en omstreken", vandaar.

Nou als er nog een plaatsje is, geef ik me op voor het titeren van 2 honden :)
#2893124
de Meiden schreef: Hallo Allemaal...

We zitten vol, het is snel gegaan, mochten er afvallen, dan kan de open plaats weer opgevuld worden uiteraard !!


Tegen de tijd van het titeren krijgen jullie het adres per PB toegestuurd !
Zoo das snel!!
Mag ik dan met Dorian op de reservelijst?
Hij moet dit jaar weer getitert worden :)
#2893860
Doordat de vrienden van mij op vakantie gaan voor juni moet de hond dus voor die tijd getiterd worden (anders mag hij niet in het pension verblijven.. de vaccinatie verloopt dan namelijk net... ) dus ze hebben nu een directe afspraak bij tannetje gemaakt :)
Dus er kan iemand van de reserve lijst af!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door