Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door toscak
#2831532
Lizzy schreef: Ik weet het niet. Ik heb nog weinig gehoord over hoe honden op deze nieuwe enting reageren. Zijn 4 bacterieen 2 keer zo vervelend als 2...?
Ja precies dat ja :-\
Door JoepenLola
#2836321
Ben er ook echt nog niet uit!
Heb met Lies vedder en Brenda Ooms gesproken....kan er voor kiezen om alleen de Enting te geven zonder Booster,kan er voor kiezen om de enting met Booster te zetten,De enting met Booster te laten zetten met Nosodes om te boel te ontstoren of eventueel geen enting en alleen de Nosodes,alleen is daar nog niet 100% van bewezen dat het het zelfde effect is als de Enting zetten.
De enting geven met Booster vind ik best een hoop rotzooi wat ze dan weer binnen krijgen,maar de enting helemaal niet zetten vind ik best weer een risico...neigt nu het meeste naar de Enting zonder Booster maar met nosodes... :o
Heb gelukkig nog 2 a 3 maanden te tijd!
Door Lizzy
#2836323
Booster + Lepto is in mijn ogen echt volstrekt ondenkbaar hoor. En een beetje holistisch dierenarts zou het daar mee eens moeten zijn, denk ik zo. Waarom moet je boosteren trouwens? Is de DHP niet aangeslagen?
Door JoepenLola
#2836326
Lizzy schreef: Booster + Lepto is in mijn ogen echt volstrekt ondenkbaar hoor. En een beetje holistisch dierenarts zou het daar mee eens moeten zijn, denk ik zo. Waarom moet je boosteren trouwens? Is de DHP niet aangeslagen?
In de nieuwe Weil enting zijn 2 nieuwe varianten in opgenomen,om die nieuwe 2 varianten te activeren adviseren ze om na 3 weken dezelfde Weil enting te Boosteren....
Door Lizzy
#2836328
JoepenLola schreef: In de nieuwe Weil enting zijn 2 nieuwe varianten in opgenomen,om die nieuwe 2 varianten te activeren adviseren ze om na 3 weken dezelfde Weil enting te Boosteren....
Oh, bedoel je zo! Ja, nee, OK. Ik dacht dus aan een DHP booster + Lepto.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 26 dec 2013, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door