Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2854510
Hallo dames,

Door drukte even een tijdje niet meer bezig geweest met het titergebeuren.

Als ik het aantal honden tel (ook via pb) dan zitten we sowieso al op 10 honden, super! Maar dat betekent dat het lastig wordt om het bij mij thuis te doen, aangezien het bij ons niet binnen kan. Wel hebben we een grote carport waar we droog kunnen staan mocht het vies weer zijn. Tico is helaas niet sociaal met andere honden, en er zijn er misschien meer waarbij het niet handig is dat de honden op elkaars lip staan. En we moeten natuurlijk toch wel ff wachten op elkaar en op de uitslag.

Ik begreep van Behendige Hovi's dat in Gees Froukje Seip zit, een dierenarts die het titeren van Tannetje heeft geleerd. We zouden bij haar praktijk kunnen titeren. Dus ik heb haar gemaild met de vraag wat de kosten zijn en de mogelijkheden qua dagen en tijden.

Misschien is het voor een aantal wat verder rijden (incl. mijzelf) maar voor sommigen misschien ook wel weer dichterbij.

Ik heb de volgende namen van deelnemers:

-Annemarie- 1x
Behendige Hovi's 2x plus 3 extra
Joo-tje 1x
Vita2012 1x
Fioon 1x
Mijn schoonzus 1x
Ikzelf 1x

Ook heb ik nog een aantal namen op een lijstje staan van mensen die 3 jaar geleden ook bij mij waren voor het titeren, ik ga hen ook nog even benaderen.

Ik ga jullie een pb sturen met de vraag, welke dagen jullie het beste uitkomt, liefst met data.

Alvast bedankt!

Groetjes Paula
Laatst gewijzigd door Paula1976 op ma 27 jan 2014, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#2861559
We hebben voor een deel van ons groepje een datum, namelijk zaterdag 1 maart vanaf 9 uur.

Behendige Hovi's en haar vriendin kunnen dan helaas niet maar kunnen binnen een tijdsbestek van 14 dagen rondom 1 maart alsnog in Gees terecht om te titeren.

Froukje gaat onder haar eigen klanten ook nog inventariseren of er mensen zijn die willen titeren op 1 maart of op de 2e datum die nog volgt.

Dit is het tijdschema voor 1 maart:

9.00 uur - Vita2012
9.10 uur - PetraLita
9.20 uur - -Annemarie-
9.30 uur - Paula1976
9.40 uur - schoonzus Paula
9.50 uur - kennisje schoonzus Paula

Dan heb ik alleen nog niets gehoord van Joo-tje of ze ook mee doet.

Voor Behendige Hovi's en haar vriendin volgt dan nog een andere datum en tijd.
Laatst gewijzigd door Paula1976 op zo 16 feb 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#2863713
Ik heb inmiddels ook de prijs voor het titeren, Froukje hanteert dezelfde prijzen als Tannetje.

Titeren bij groep vanaf 5 honden is 36euro per hond. Dus ook in ons geval.

Bij minder dan 5 honden is het 52,- voor de 1e en daarna 36e voor elke volgende hond.

Als er vaccinaties nodig zijn dan zijn dat de prijzen zonder consult dus voor de vaccinatie zelf;

DHP 26,-

lepto 23,-

rabies 30,-

Kennelhoest-neus alleen op bestelling indien echt nodig 30,-
#2865121
Behendige hovi's schreef: Zo gauw als er een 2e datum bekend is zou je die dan door willen geven ik heb nog iemand die ook graag wil titteren maar kan 1 maart ook niet.
Ik had je op 28 januari al een pb gestuurd met de vraag om door te geven welke datum jullie kunnen. Het gaat alleen om jullie 2 met 5 honden, dus
jullie kunnen zelf een datum kiezen. Graag zsm reactie dan kan ik dat mailen naar Froukje.
#2867155
Fioon is afgevallen, er is bij haar wat tussen gekomen. PetraLita komt er misschien bij.

Van Behendige Hovi's hoor ik niets, dus ik heb Fioon het mailadres van Froukje Seip gegeven en Fioon gevraagd contact op te nemen met Behendige Hovi's om een datum te prikken voor hun in totaal 6 honden.

Ik ga voor die datum verder niets regelen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door