Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2627513
Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen  :biggrin2:
#2627633
Monique77 schreef: Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen :biggrin2:
veel plezier morgen :D
Door Nynke
#2628161
Monique77 schreef: Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen :biggrin2:
Ja hoor, naar mijn idee kan dat gewoon en we wachten vandaag af voor de katers, succes !!!!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2628655
Nynke schreef: Ja hoor, naar mijn idee kan dat gewoon en we wachten vandaag af voor de katers, succes !!!!
We kunnen erop hoor :D
2 katers om te titeren en Daan zijn rabies enting !
Door Martine-Tom
#2630773
judith1967 schreef: Kijk net in het entingsboekje en daar staat dat Dorian pas in mei 2024 getiterd hoeft te worden,dus ik kan dit jaar nog overslaan :)
Dan is ie wel heel goed beschermd :biggrin2:
Door KarinM
#2632659
Ik wil ook graag met lina komen ze heeft in september 2010 voor het laatst compleet gehad!
Misschien komt er nog 1 bij.  Dat laar ik zo gauw mogelijk weten. Ik heb een dwergpinscher.


Karin Milovanovic
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2633058
Vraagje ... De vorige eigenaar van Max en Beer waren de entingsboekjes en paspoorten kwijt door een verhuizing (hebben wel hun entingen, want heb daar facturen van)
Is dat een probleem ? Onze katten gaan niet naar het buitenland en/of pension, dus entingsboekje zou alleen voor mezelf zijn als herinnering maar vraag het liever even na hier of het geen problemen gaat geven
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2633358
Monique77 schreef: Vraagje ... De vorige eigenaar van Max en Beer waren de entingsboekjes en paspoorten kwijt door een verhuizing (hebben wel hun entingen, want heb daar facturen van)
Is dat een probleem ? Onze katten gaan niet naar het buitenland en/of pension, dus entingsboekje zou alleen voor mezelf zijn als herinnering maar vraag het liever even na hier of het geen problemen gaat geven
Ik kan ook weer mooie nieuwe paspoortjes voor je meenemen. Dan heb je alles weer compleet.
Door Nathascha
#2633365
Ja ik wil komen met 1 hond. Zo laat mogelijk...Dus zet me maar als laatste op de lijst ivm speurlessen.

Tannetje? Mag ik de paspoorten meenemen van de honden die je afgelopen jaar van mij getitert heb? Die moesten nog ingevuld worden. Als het goed is heb ik je briefje met uitslagen nog die je toen had opgeschreven. Die neem ik dan wel mee.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door