Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2628620
Ik heb ze toch eens nodig gehad voor het brevet, "ojee oeps vergeten"
Maar eigenlijk vind ik dat dus helemaal niet fijn
Door Bieke
#2630511
Ik heb met 2 honden proeven gelopen. Het schijnt dat er ooit op 1 proef controle is geweest. Maar daar was ik niet. Heel in het begin moest 1 eigenaar zijn boekje laten zien, maar dat was voor iets anders.
Door JoepenLola
#2641987
Ik heb ook lopen dubben,wel,niet,wel ,niet.. :D
Het is wel geworden.
Mijn 2 Engelse Bullen zijn 2 waterratten en drinken uit elk slootje welke ze tegen komen,her liefst de vieste stilstaande .
Ik Heb contact gehad met een homeopatische arts en we gaan het zo doen,ik ga tijdens de enting Ontstoren doormiddel van Nosodes.

Nosodes:
Naast dit beperkte en individuele vaccinatiebeleid geven wij met de vaccinatie ook nosodes mee. Deze nosodes zijn homeopathisch verdunde entstoffen en zorgen ervoor dat de bijwerkingen op energetisch niveau worden verminderd.

De rest van alle andere entingen gaan doormiddel van Titeren.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2642003
Ik ben eruit!! Dankzij de vervelende DA.
Ik had bij voorbaat bedacht dat ik het alleen wilde als hij nu (bij 1 jaar vaccinatie) al aangaf echt alleen Weill nodig te hebben volgend jaar. Dit was het geval, dus twijfelde ik weer heel erg om volgend jaar misschien toch de Weill te laten zetten...
Thuis kwam ik erachter dat buiten de DHP, de lepto en de rabiës waar ik om gevraagd had, er ook een kennelhoest in was gezet  :o

Dus nadat hij zelf zei dat de Rabiës voor 3 jaar geldig was, is hij mij de komende 3 jaar kwijt (hoop ik). Dan evt de Rabiës en titeren.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door