Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2334809
Ik heb hier nog over na lopen denken maar ik snap toch 1 ding niet.... Niet elk individu gaat op dezelfde manier om met antistoffen. De ene pup is zwak, de andere pup is sterk. De volgende pup wordt ziek, de andere pup blijft leven. De ene volwassen hond wordt gaat van een virus dood, de volgende wordt ziek en een andere hond heeft nergens last van. Want het zijn individuen. En elk individu is anders, regeert anders. Er zijn ook pups die helemaal niet lijken te reageren op entingen en geen antistoffen aan maken. Dat alles bij mekaar genomen: hoe kun je dan 1 pup uit het nest titeren en dat voldoende vinden om iets te zeggen over de antistoffen bij de rest van de pups? Het wil bij mij niet vallen :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2335429
Ik heb twee keer meerdere pups (3) uit een nest getiterd en veel vaker maar een.
En een keer waren dat ook alle pups, was een nestje van drie.
Maar ik had het ook al gehoord van mensen die er meer ervaring mee hadden. Ik ben dus zeker niet de enige.
Door Lizzy
#2337098
*Dorothea* schreef: Nou ik ben benieuwd of alle 15 pups van Biscuit straks dezelfde uitslag hebben. :biggrin2:
Grrr >:( >:( >:( >:(

Acht Dorothea, acht!

Maar goed, ja, ik wil ze wel graag allemaal getiterd hebben.
Door C@rine
#2339415
Ik ben ook erg benieuwd, en ga met de gedachtgang van Lizzy mee.
Ieder wezen is uniek.

Dan een andere vraag;
De honden die jij tot nu toe hebt getiterd en van horen zeggen; zijn dat allemaal Barfpups?
Dus voor "ons" opgevoed onder zeer goede omstandigheden, tov brokken puppyfarm pups!
#2636910
Hitam schreef: Vertel, wat waren de uitslagen?
ik heb niet helemaal de nummertjes paraat (ik word altijd erg scheel van dat afleesding :crazy2: )
2 pups, die duidelijk meer hadden gedronken, zaten veel hoger. Een licht stipje te zien bij HCC (1), dikke stip bij Parvo (4,5) en hondenziekte net onder de controle (2,5).
De andere 2, waarvan 1 de eerstegeborene was die laat is gaan drinken, HCC geen stip, parvo (4), licht stipje bij hondenziekte (1).
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door