Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#2302454
Suzanne schreef: Jammer dat het zo zou moeten, maar dat zou ik geloof ik toch heus overwegen.

Suzanne
Ik heb het overwogen, maar ik dacht, ik doe het de eerste keer "braaf", dan heeft ze het idee dat ik het doe...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2303967
Lonaa schreef: Ik heb het overwogen, maar ik dacht, ik doe het de eerste keer "braaf", dan heeft ze het idee dat ik het doe...
Soms moet je wat... Heeft Sally nooit last van teken Loon? J&J heb ik namelijk alweer enkele teken "afhandig" moeten maken en dat is voor mij de reden om pipetjes te gebruiken. Zoals we zaterdag al zeiden, vlooien zien we hier nooit....
Door Limbabnees
#2304081
Sally wordt toch preventief ontvlooit:)
Heeft de huisbaas bewijs nodig dat je haar een pipetje geeft?

Ook wanneer ze Frontline of Advantage op haar lijf hebben, kan er nog steeds een vlooi even meeliften en afstappen bij de buren.
Ik zou gewoon zeggen dat je haar ontvlooit hebt en daar verder niet op in gaan.
Door sella
#2304640
Ecostyle pipetten werken niet :-X
Diego kon niet tegen de chemische teek en vlooienpreventie en had wel regelmatig een teek en we hebben iemand in de buurt gehad die lyme opgelopen heeft.
Ik dus ecostyle gebruikt, er werd met hoog en laag beweerd dat het prima werkte.
Opeens zat hij onder de vlooien :o en de teken marcheerden er ook massaal op.
Hun opmerking, ja het was wel een heftig jaar. Right. De vacht werd echt langdurig vet en heel vies en bros daar waar je de pipet deed. Ik ben na 2 pipetten gestopt, en geen vlo meer gevonden op hem. Teken controleer ik gewoon heel strikt op.
Buffel wordt eind juli 2, heeft nog nooit gif op hem gehad, heel zelden een teek gevonden, en nog nooit een vlooienpoepje op hem.
Door Lonaa
#2305350
Pauline schreef: Soms moet je wat... Heeft Sally nooit last van teken Loon? J&J heb ik namelijk alweer enkele teken "afhandig" moeten maken en dat is voor mij de reden om pipetjes te gebruiken. Zoals we zaterdag al zeiden, vlooien zien we hier nooit....
Nee. Ik heb er, sinds ik haar heb, dus anderhalf jaar, nou, misschien 5 teken van haar afgehaald.
Limbabnees schreef: Sally wordt toch preventief ontvlooit:)
Heeft de huisbaas bewijs nodig dat je haar een pipetje geeft?

Ook wanneer ze Frontline of Advantage op haar lijf hebben, kan er nog steeds een vlooi even meeliften en afstappen bij de buren.
Ik zou gewoon zeggen dat je haar ontvlooit hebt en daar verder niet op in gaan.

Ze zei dat ze het wilde zien. uiteindelijk nam ze met een leeg pipetje ook genoegen.
sella schreef: Ecostyle pipetten werken niet :-X
Diego kon niet tegen de chemische teek en vlooienpreventie en had wel regelmatig een teek en we hebben iemand in de buurt gehad die lyme opgelopen heeft.
Ik dus ecostyle gebruikt, er werd met hoog en laag beweerd dat het prima werkte.
Opeens zat hij onder de vlooien :o en de teken marcheerden er ook massaal op.
Hun opmerking, ja het was wel een heftig jaar. Right. De vacht werd echt langdurig vet en heel vies en bros daar waar je de pipet deed. Ik ben na 2 pipetten gestopt, en geen vlo meer gevonden op hem. Teken controleer ik gewoon heel strikt op.
Buffel wordt eind juli 2, heeft nog nooit gif op hem gehad, heel zelden een teek gevonden, en nog nooit een vlooienpoepje op hem.
:-X :-X
Dank voor de tip.
nova schreef: Je hebt PB. :)
Dank voor de pb. :)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2305363
Even uit nieuwsgierigheid, wat voor gif wordt er gebruikt? Want als je huisbaas nou al jaren nog steeds frontline gebruikt kan je heel makkelijk zeggen: tja, frontline werkt al jaren niet meer tegen vlooien, dus zie je wel dat het niet nodig is  :D
Door Lonaa
#2305470
Saille schreef: Even uit nieuwsgierigheid, wat voor gif wordt er gebruikt? Want als je huisbaas nou al jaren nog steeds frontline gebruikt kan je heel makkelijk zeggen: tja, frontline werkt al jaren niet meer tegen vlooien, dus zie je wel dat het niet nodig is :D
Ze wisselt af. :-X
Door Limbabnees
#2305520
Lonaa schreef: Nee. Ik heb er, sinds ik haar heb, dus anderhalf jaar, nou, misschien 5 teken van haar afgehaald.

Ze zei dat ze het wilde zien. uiteindelijk nam ze met een leeg pipetje ook genoegen.

:-X :-X
Dank voor de tip.

Dank voor de pb. :)
Ga ze sparen, haal die van haar uit de vuilnisbak :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2305862
Sorry, maar ik vind lege pipetjes van anderen laten zien echt heel raar.

Zeg of gewoon glashard dat je het niet gaat doen en waarom dan niet, of doe wat er van je gevraagd wordt. Maar ga er niet om liegen.

Bovendien is met wat zoeken best iets alternatiefs te vinden. Ik gebruik sinds kort natuurlijke druppels tegen teken en vlooien. Of het werkt weet ik nog niet, maar het is in ieder geval geen gif. Bestel dan zoiets en gebruik dat.
Door Lonaa
#2307205
Kaela schreef: Sorry, maar ik vind lege pipetjes van anderen laten zien echt heel raar.

Zeg of gewoon glashard dat je het niet gaat doen en waarom dan niet, of doe wat er van je gevraagd wordt. Maar ga er niet om liegen.

Bovendien is met wat zoeken best iets alternatiefs te vinden. Ik gebruik sinds kort natuurlijke druppels tegen teken en vlooien. Of het werkt weet ik nog niet, maar het is in ieder geval geen gif. Bestel dan zoiets en gebruik dat.
Wat gebruik je dan?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door