Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2913468
Mojo2008 schreef: Dat was het??
Bosliefje (sorry ik weet je echte naam niet :-[) : Wil jij nog meedoen? Zo ja, met hoeveel honden?
Theo: Lukt het jou om vervoer naar Maastricht te regelen?
Op dit moment heb ik nog geen vervoer
#2915653
Dan ga ik Tannetje Koning afzeggen. Het lukt niet om 7 honden bij elkaar te krijgen op 15 mei.
Ik heb momenteel contact met die dierenarts waarvan Ruisje de link postte.
Zij komt ook op locatie titeren. Zodra ik meer informatie heb, zal ik het hier posten.
Dan kunnen jullie kijken of jullie eventueel mee willen doen.
Door Ruisje
#2915658
Mojo2008 schreef: Dan ga ik Tannetje Koning afzeggen. Het lukt niet om 7 honden bij elkaar te krijgen op 15 mei.
Ik heb momenteel contact met die dierenarts waarvan Ruisje de link postte.
Zij komt ook op locatie titeren. Zodra ik meer informatie heb, zal ik het hier posten.
Dan kunnen jullie kijken of jullie eventueel mee willen doen.
Zij vraagt voorrijkosten, plus is per hond duurder, maar als we er een aantal bij elkaar kunnen krijgen is er vast wat te regelen! :)
En misschien heeft Bowdi nog geen afspraak met haar gemaakt en doet ook mee!
Laatst gewijzigd door Ruisje op di 29 apr 2014, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#2916009
Ik heb de volgende reactie van Tannetje gekregen:

Hoi Marieke,



Het is nog geen 15 mei, zullen we nog even kijken of er nog andere aanmeldingen komen?

Ik heb in elk geval iemand in Noord Limburg doorgegeven dat de mogelijkheid bestaat, nog geen antwoord gehad.



Met vriendelijke groet,



Wat mij betreft wil ik best afwachten of er toch nog meer aanmeldingen komen.
Ik heb nog geen reactie van de DA in Melick ontvangen die ook titerbepalingen uitvoert. Uiteraard wil ik ook die optie openhouden.
Voor mij persoonlijk komt het niet op 1 of 2 weken aan. Ik weet niet hoe het met jullie zit?
Ik heb voor mezelf al besloten dat ik mijn reu niet zomaar ga laten enten. Ik heb dit 5 jaar lang wel gedaan. Hij zou eigenlijk 2 mei weer geënt moeten worden, maar dit is voor mij geen reden er haast achter te zetten. Ik vertrouw erop dat hij voldoende entstoffen heeft en dat ik best kan wachten op een titerbepaling. Mijn pup wil ik alleen maar laten titeren om te kijken of de entingen goed zijn aangeslagen, dus voor haar heeft het al helemaal geen haast...
Door Ruisje
#2916018
Wat mij betreft wachten we ook gewoon hoor! :)
Lily had vorig jaar september geënt moeten en Sergi afgelopen maart. Beide honden zijn daarvoor jaarlijks geënt dus ik maak me ook geen zorgen. De katten laat ik al jaren niet meer enten!
Door Bowdi
#2916690
Mojo2008 schreef: Ja, het zou fijn zijn als we samen kunnen doen!
En als Bowdi ook nog mee kan en wil doen!
Ik heb morgen een afspraak met Susanne Walstock. Ben heel benieuwd.
Hoop dat jullie nog genoeg honden bij elkaar krijgen voor de 15e.
#2916941
Bowdi schreef: Ik heb morgen een afspraak met Susanne Walstock. Ben heel benieuwd.
Hoop dat jullie nog genoeg honden bij elkaar krijgen voor de 15e.
Ik ben benieuwd! Komt ze bij jouw thuis of ga je naar haar praktijk?
Door Bowdi
#2917265
Mojo2008 schreef: Ik ben benieuwd! Komt ze bij jouw thuis of ga je naar haar praktijk?
Ze komt aan huis. Ze heeft nog geen eigen praktijkruimte zover ik begrepen heb.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door