Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2908671
TMG1961 schreef: De dag maakt mij niet zo veel uit..ik ben meer afhankelijk van waar het is
Wat is te doen voor jou?

Ik heb Tannetje eerder gemaild waar een locatie aan moet voldoen.
Zij antwoordde dat een huiskamer voldoet. Er moet alleen wel een tafel zijn waar kleinere hondjes op mogen staan.
Van mij mag het best bij mij thuis. Ik woon in Heerlen centrum.
Het is alleen niet erg handig bij mij thuis, ivm parkeren. Bovendien woon ik in een appartement.
Ik weet niet of 1 van jullie zijn/haar huiskamer ter beschikking wilt stellen?
Door TMG1961
#2908758
startouw schreef: Kan iemand me vertellen wat dan pre ies de bedoeljng is ?? Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Ik woon in spaubeek . Is misschien wel wat voor onze 2 doggies
Hier kun je zien hoe het gaat: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 777.0.html
Mojo2008 schreef: Wat is te doen voor jou?
Het beste is iets waar ik lopend heen zou kunnen gaan. Helaas kan ik het niet bij mij thuis houden
Door Bowdi
#2908816
Hier zou eventueel kunnen. Al moet ik wel even met manlief overleggen. Ik woon in een rijtjeshuis in Nuth. Vlakbij de snelweg.
Al weet ik niet hoe mijn honden reageren op vreemde honden in huis, maar ik kan ze in de tuin achter een hek zetten. Dus ik denk dat dat wel moet lukken. Ik hoor het wel.
Laatst gewijzigd door Bowdi op wo 16 apr 2014, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bowdi
#2908818
Mojo2008 schreef: Ik heb antwoord! :)

Hoi Marieke,

Als je het snel wilt kan het eigenlijk alleen nog op 15 mei, anders wordt het juli. Het kan dan ’s middags of ’s avonds.

Met vriendelijke groet,
Ik krijg als het goed is deze week mijn rooster van school. Dan kan ik kijken of ik op donderdag 15 mei kan.
#2908937
Voor mij is Nuth prima te doen.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor TMG1961 (Sorry ik weet je naam niet) zit?
Van Brunssum naar Nuth is best ver lopen denk ik...

Wat betreft 15 mei. Voor mij zou de avond het beste zijn... Tannetje geeft immers aan, middag of avond.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door