Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471018
pearlsofpassion schreef: ma 29 apr 2024, 23:48 Doen ze dat nou?! :o
>:( >:( >:( :-X
Daar zou ik toch echt nooit meer weer gaan.
Dat is toch totaal ongehoord!
En moet je wss nog betalen ook. Kan je niet ergens klacht indienen of zo?
Tja was best boos.
En heb het ook wel gezegd tegen hem.
Maar hij zei: de Weil is niet te titerenen vroeg of ze zwemt , uh ja dus maar toen had ze de prik al in der lijf :-X
Maar ben juist op ( in het verleden) op aanraden van iemand hier naar hem gegaan ipv de dierenarts waar ik altijd kwam.
Snap het ook niet dat hij dat doet. :(
Ja moest betalen ook.

“ gelukkig “ alleen de lepto 2 ipv de 4

En ik had juist de homeopathische besteld wat Lizzy zei, komt vandaag binnen.

Die ook gelijk mail gestuurd en het gezegd wat er was gebeurd.
Sprak er ook schande van, maar heb nu dus 1 jaar niks aan dat flesje Nosodus
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471029
Vraagje:
Krijg net mail waar ik ook de nosodus heb besteld om de Spagyriek Vaccinatieontstoring evt te doen. Moet dan zelf Cel zout kopen.
Ik heb werkelijk geen idee of ik dit moet doen, ben totaal nieuw met dit.
Ook geen idee waar en welke Cel zout dan te kopen.

Ik moet het vandaag doorgeven omdat ze morgen vakantie heeft.

Kan iemand mij advies geven ??
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471031
Wat een -piiiiieeeep- dierenarts die zonder overleg een enting in je hond jast >:(

Mijn honden worden niet voor Weil geënt, maar ontstoren heb ik bij de Rabiës (hondsdolheid) enting altijd wel gedaan, en mijn honden hebben daar tot nu toe geen last van gehad. Kan door het ontstoren komen of niet, maar ik blijf het toch wel doen, want veel kwaad kan het ook niet denk ik dan maar.

Die celzouten zou ik even vragen aan haar waar je die het beste kan kopen en welke je dan moet hebben.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471032
Kim_S schreef: di 30 apr 2024, 11:25 Wat een -piiiiieeeep- dierenarts die zonder overleg een enting in je hond jast >:(

Mijn honden worden niet voor Weil geënt, maar ontstoren heb ik bij de Rabiës (hondsdolheid) enting altijd wel gedaan, en mijn honden hebben daar tot nu toe geen last van gehad. Kan door het ontstoren komen of niet, maar ik blijf het toch wel doen, want veel kwaad kan het ook niet denk ik dan maar.

Die celzouten zou ik even vragen aan haar waar je die het beste kan kopen en welke je dan moet hebben.
Tja had veel vertrouwen in hem nog wel maar ben wel flink teleurgesteld op ze zachts gezegd.
Voortaan maar even goed melden : NIET ENTEN .

Ik heb het gevraagd kwa cel zout maar nog geen antwoord.
Vraag mij alleen af of het wel nodig is met deze enting ( lepto 2 dus )
Vind zo moeilijk omdat ik geen ervaring ermee heb
Maar 1 ding is zeker: Er wordt hier niet meer geënt niks nada nopes
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471034
Ik ben absoluut niet tegen enten hoor, maar wel graag met beleid en alleen als het nodig is ;)
Helemaal nooit enten is ook niet handig. Maar als de titers goed zijn, is het niet nodig natuurlijk.

Ontstoren doe je om eventuele nadelige effecten van de enting weg te halen / op te lossen. Dat moet niet, maar dat kan wel. Dus als je denkt dat er misschien nadelige effecten kunnen zijn voor je hond door deze L2 enting, dan kun je het overwegen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471042
Kim_S schreef: di 30 apr 2024, 11:43 Ik ben absoluut niet tegen enten hoor, maar wel graag met beleid en alleen als het nodig is ;)
Helemaal nooit enten is ook niet handig. Maar als de titers goed zijn, is het niet nodig natuurlijk.

Ontstoren doe je om eventuele nadelige effecten van de enting weg te halen / op te lossen. Dat moet niet, maar dat kan wel. Dus als je denkt dat er misschien nadelige effecten kunnen zijn voor je hond door deze L2 enting, dan kun je het overwegen.
Nou ik vind de titer test toppie.
Ze heeft totaal geen verschijnselen van de enting
Eet drinkt plast poept is weer aanwezig
Kluifje.
Denk dat ik het maar zo last.
Of ik moet nog van iemand bericht krijgen dat het echt nodig is
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door