Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BlissSpirit
#2272326
Xerox schreef: Ben net bij een tweedehands vriezer wezen kijken, maar die begaf het op dat moment net... Wil het liefst natuurlijk een tweedehands zodat ik er geen bergen geld aan hoef uit te geven, maar ik moet er uiterlijk zaterdag 1 hebben.. Vandaar dat ik ook vast kijk naar nieuwe! Ik heb hier al een vrieskist van 100 L staan dus het zou ook nog een optie zijn er eentje van 200 L bij te nemen...

BlissSpirit, dat doe je goed dan!

Nynke, dat is wel slim, had ik ook nog niet over nagedacht.

Ik mag hier ook wel even gaan passen en meten want die vriezer moet wel op een slaapkamer komen te staan, oeps..
Nadia heeft daar een super topic over gemaakt en daar heb ik dan mijn indeling ook aan te danken
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,83080.0.html
Het enige dat ik anders heb gedaan is dat ik de mandjes heb vervangen door kratten waarvan er precies drie naast elkaar passen.
Door madeleine
#2272328
Ja dat topic bedoelde ik!!!

Met dank natuurlijk aan Nadia en Daphne, volgens mij helpen ze er weer veel barfers mee hihi :biggrin2:
Door Nadia
#2272330
Dat is idd erg handig met kratten ipv mandjes. Dat zal hier ook (ooit) komen. Wanneer ik een nieuwe grote vriezer zal aanschaffen. Ook ik kies dan voor een nieuwe A++
En idd een GROTE!

maar let op: Je zegt hij moet op de slaapkamer komen? Hij moet dan ook wel naar boven kunnen he ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#2272335
Limbabnees schreef: Ik heb een ouwe lelijke van MP, 460 liter, 65 Euro
Die zal ongetwijfeld nog wel een tijdje meegaan.
Energie verbruik is wel iets hoger dan die nieuwe dingen.
Er zijn van die metertjes, die je in het stopcontact kunt doen en dan de stekker van de vriezer erin. Kun je precies het verbruik aflezen (en hopelijk niet te hard schrikken :o)
Door madeleine
#2272341
Hoeveel kilo past er eigenlijk ongeveer in een van die vakken?
Wat is het verschil dan met kratten en mandjes??
Door Limbabnees
#2272346
Doranto schreef: Er zijn van die metertjes, die je in het stopcontact kunt doen en dan de stekker van de vriezer erin. Kun je precies het verbruik aflezen (en hopelijk niet te hard schrikken :o)
Ik zal er niet van schrikken, alles bij de huur inbegrepen :)

Ik heb ook van die straalkacheltjes voor de honden als het beneden wat te oud is, lekker warm :)
Dat vreet ook stroom.

In een andere situatie zou ik ook voor zuinig gaan.

Kratten is effeciënter.
Door Nadia
#2272355
madeleine schreef: Hoeveel kilo past er eigenlijk ongeveer in een van die vakken?
Wat is het verschil dan met kratten en mandjes??
Ligt eraan hoe groot je vriezer is en dus je vakken zijn :)

De mandjes lopen een beetje taps toe. dus heb je toch nog wat ruimteverlies. Met rechte kratten heb je dat niet.
Door madeleine
#2272357
Aaah zow, kijk dat wist ik niet. Ik heb geen mandjes in mijn kast hihi. Wat stom dan eigenlijk dat ze zo dan mandjes maken..
Door BlissSpirit
#2272359
madeleine schreef: Hoeveel kilo past er eigenlijk ongeveer in een van die vakken?
Wat is het verschil dan met kratten en mandjes??
Hihi wilde net reageren, maar Nadia, onze expert in vriezer indelingen kan dat veel beter  ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#2272362
Ik denk dat ik ook maar eens naar kratten ga kijken. Ik gebruik nu stevige plastic draagtassen. Maar dat moet volgens mij met kratten beter kunnen :)
Door Nadia
#2272367
BlissSpirit schreef: Hihi wilde net reageren, maar Nadia, onze expert in vriezer indelingen kan dat veel beter  ;)
Whahahahaa ;D ;D ;D :-*
Door Miranda 1
#2272398
BlissSpirit schreef: Nadia heeft daar een super topic over gemaakt en daar heb ik dan mijn indeling ook aan te danken
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,83080.0.html
Het enige dat ik anders heb gedaan is dat ik de mandjes heb vervangen door kratten waarvan er precies drie naast elkaar passen.
@Nadia, ik heb net weer je topic bekeken. Maar er missen wat foto's, kun je deze er weer in zetten? Het is wel zo leuk als het weer compleet is.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door