Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Thea
#2232690
Mevroi Kruim schreef: Staart is bot, en geen kraakbeen. En van een koe keihard bot. Omdat het kleine stukken zijn kunnen sommige honden  ze wel kraken (met risico voor het gebit) maar het blijft hard en slecht verteerbaar.
Aan jou de keus.
Ben wel blij met je reaktie, zal het dus niet meer geven.
Door yuri
#2233000
grandmaster B schreef: puppy had net ook zn eerste kippenekkie te pakken moest eerst ff snuffelen maar toen ik het vast hield  at hij het op

de bull is nu zwaar aan de diarree nog nooit zo erg gezien  als ze loopt, loopt het gewoon haar kont uit .
zal wel ff wennen zijn

als ik haar nu vanavond merendeel kippen nekken geef een een beetje vlees  wordt dan de ontlasting wat gebonden ? ( eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ze net vandaag ook loops is geworden )
mss kan je ons best eens laten weten hoe je menu in elkaar en welke percentages je aanhoudt zit en of ze nog iets anders krijgt.
Door grandmaster B
#2233102
ik geef nu alleen nog maar kippen nekkies met wat kvv , zadat ze wennen aan bot
ik had de kvv al in huis  ( bij een slager vandaan ) maar omdat ik niet precies weet wat erin zit wil ik het menu zelf samen stellen  , de percentages die ik wil gaan aanhouden  zoals ik bij de start van het topic heb aangegeven
nu geef ik kvv met 2 of 3 kippen nekkies , moet zeggen ze gaan erin als koek die nekken , dus denk dat ik zeer binnen kort helemaal ga over stappen
Door bordie
#2291112
en hoe gaat t nu?
ik heb hier ook in ene een moeilijke eter....
barft al sinds juli 2011 en in ene weigert ie bepaalde dingen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door