Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jantina
#2153898
Ik ben ook heel tevreden over het IC maar ik werd er al een paar keer op gewezen door mensen van hier dat ik beter naar SW kon gaan vanwege de kwaliteit.... Vandaar mijn verbazing. Ik word bij het IC met voorrang behandelt  :biggrin2: ! Dezelfde oudere meneer met bril komt meteen naar mij toen en weet ook precies wat ik wil, geweldig! Hoef mijn nummertje nooit af te wachten  ;D
Door nike
#2153920
Jantina schreef: Ik ben ook heel tevreden over het IC maar ik werd er al een paar keer op gewezen door mensen van hier dat ik beter naar SW kon gaan vanwege de kwaliteit.... Vandaar mijn verbazing. Ik word bij het IC met voorrang behandelt  :biggrin2: ! Dezelfde oudere meneer met bril komt meteen naar mij toen en weet ook precies wat ik wil, geweldig! Hoef mijn nummertje nooit af te wachten  ;D
nou ik zou inderdaad lekker naar IC gaan als ik kon kiezen.
Door nike
#2153922
Nathascha schreef: ik krijg een beetje de kriebels van deze verhalen. Tot nu toe heb ik geen gekke dingen meegekregen bij SW. Maar ik ga me nu opeens afvragen WAT zit er in de MIXEN die hij sindskort ook verkoopt  :-X
Had net een prijslijst + aanbiedingen opgevraagd. Maar sorry, ik rij wel naar IC van de week. Dan maar een paar cent meer. Ik moet even over deze nachtmerriefoto's heenstappen voor ik weer bij SW bestel. Bah.
Maar bedankt voor het delen van deze foto ed. Zo weet een mens weer wat meer  :)
hoe veel kosten die mixen???misschien zegt dat al genoeg over wat er door gaat.
Door Nathascha
#2153941
vanaalst schreef: vindt het jammer, kwam er graag...
maar als ik het zo eens lees.... :-\
ach gaan we toch samies naar IC. Als SW merkt dat tie de fout ingaat, zal hij er wel van terug komen.

Het gekke is nog toen ik daar in mei voor het eerst kwam, dat ik een heel leuk gesprek met 1 van die jongens had. ( ja tzijn wel heel sympatieke gasten) En hij zei me dat hij er van bewust was dat je BARF mensen niet voor de gek kon houden en dat je idd op de kwaliteit moest blijven letten, anders verloor je klanten.... :-X Ik ben er nu dus niet zo zeker meer van. Vind het echt heel jammer, want het zijn aardige lui dus ik kwam er ook graag.
#2154019
Tja. Zo'n lever, dat kan gewoon een keer gebeuren. Geen enkele slager of keurmeester snijdt alles aan en door, zeker als er aan de buitenkant niks bijzonders te zien is. Goor natuurlijk, je zit er niet op te wachten maar kan volgens mij bij elke slager een keer gebeuren.
Als er nou echt vaak dat soort dingen gebeuren, ja, dan ging ik me ook wel eens achter m'n oor krabben.
#2154025
En zijn jullie er allemaal zo zeker van dat je dit aan de lever in zijn geheel had moeten zien?  ??? Is het niet begrijpelijk dat ze daar over gekeken hebben?
Nu ja, het is natuurlijk geen alleenstaand feit en dat maakt het zo toevallig...  Dan kan je je inderdaad wel vragen stellen waar het vandaan komt, als het enkel bij hen voorkomt.

En het vlees dat je daar normaal krijgt, is dat van goede kwaliteit? Of lijkt het toch zo te zijn?
Ze zijn wel een stukje goedkoper dan anderen (als ik goed kijk), IC heb ik nog geen prijslijst van bekeken geloof ik.
Maar goed, het moet wel goed zijn natuurlijk. En daar moet je op kunnen vertrouwen, waar gaat het anders naartoe?
Pfff... stom allemaal.  :(

Edit: oeps, gelijktijdig met bovenstaande bericht...
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op do 03 nov 2011, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nathascha
#2154217
Ik ga, voor ik naar een ander ga om te bestellen, wel eerst SW mailen hierover. Ze zijn mij te sympathiek, om zomaar inneesn weg te blijven. En ik denk ( dat als ze idd zo sympathiek zijn als ik denk) dat ze dit ook wel willen weten. Dus ik ga ze ermee confronteren ( nee niet met naam en toenaam  ;) ) En zeggen dat ik dit niet wens. En dan even kijken wat hun antwoord is.
ik denk dat dit het enige juiste is. Er kan altijd wel eens wat mis gaan. Maar ik vond deze foto's echt walgelijk, En ik wil echt deze zooi niet voor mijn honden.
Door Ramses1
#2154265
En zijn jullie er allemaal zo zeker van dat je dit aan de lever in zijn geheel had moeten zien?  Is het niet begrijpelijk dat ze daar over gekeken hebben?
Sorry, maar ja ik vind van wel. Kijk maar eens goed naar de foto, je ziet toch heel duidelijk aan de beide buitenzijdes ook lichte plekjes.

Brr
#2154512
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die klachten heeft over SW.
Omdat de vorige keer mijn bestelling voor de helft in de kliko was beland,omdat de lams en geitenmixen groen uitgeslagen waren en de stank niet te harden was en ook de geitensnippers geen snippers waren maar een bonk goor stuk vet,had SW mij beloofd om nieuw vlees te leveren bij de volgende bestelling en ach,er gaat overal wel eens iets mis :-\
Bij mijn volgende bestelling zat het beloofde vlees [ 13 kilo ] er echter niet bij.
Nadat ik SW gemaild had waar mijn vlees gebleven was,kreeg ik een boze mail terug,dat alle zakken gecontroleerd waren voor vertrek en dat alle bestellingen klopte,ook die van mij.
Daarna heb ik nog een mail terug gestuurd,dat ik al het vlees in porties had verpakt,maar dat het beloofde vlees er echt niet bij zat.
Daarna heb ik niks meer gehoord van SW. >:(
Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.
#2154592
mijn leverancier van het geiten vlees en schapen vlees
belde mij eens een keer
rita ik heb rundvlees voor je
ik blij
maar omdat het bevroren was kon ik niet zien hoe of wat
na het ontdooien zag ik wat voor bagger ik had gekregen
ik heb het terug gebracht
en er direct erbij gezegd dat hij mij voor zulke triep niet meer hoefde te bellen
volgens mijn idee is het zo
dat ze denken het is toch maar voor de hond

en als ik eerlijk ben
had ik dit al verwacht van sw
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door