Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2083171
ik haal het sochtends uit de vriezer. In een afgesloten bak. buiten de koelkast laten ontdooien.. ook met warm weer. gaat nooit wat mis. En dan heeft het een natuurlijk temperatuurtje en geur op het moment als ze het krijgen (savonds)
Door Linsey
#2083523
Hier ontdooid het vlees wel altijd in de magnetron, maar die word niet opgezet ;) Is een extra beveiliging voor de kat, anders blijft er geen eten meer over voor de honden vermoed ik zo.
Verder zie ik geen probleem in koud voedsel, beloningssnoepjes komen hier vaak recht uit de vriezer (gekookte lever in blokjes) en spiervlees is soms nog een klein beetje bevrozen als ik een groot pak uit de vriezer haal.
Door Dotti
#2083932
Dankjewel voor jullie reacties en tips! Leuk ook dat ijsje!  :biggrin2: ik haal t savonds uit en zet het op t aanrecht, smorgens voer ik dan gewoon zo. smiddags obain marie (ivm te weinig tijd om het een uurtje uit te zetten) en savonds n uurtje van te voren uit de koelkast.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door