Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2016661
ik heb 6 honden waarvan 1 pup. per dag wordt er 5 kilo uit de vriezer gehaald waarvan elke dag vleesbot 3 keer per week orgaan Waarvan de helft pens en de lever en nier van elk 100 gram per week rest is verschillende soorten hart ) en 4 keer per week spiervlees ... de groentemix heb ik ingevroren in van die siliconen bakvormen waar je muffins of iets dergelijks mee kunt maken, dan krijgen ze dr allemaal zon tablet groentemix erbij...ik verdeel op het oog dus weeg verder niet af per hond.. soms krijgt een hond de ene dag wat minder andere dag wat meer... maar over al die honden voer ik dus 5 kilo per dag. ik ben de enige die voert. wel geef ik de lever en nier altijd op zaterdag en de pens altijd op dinsdag en de vis altijd op zondag ... tegenwoordig voer ik geen vis meer want het is te vet en dan kotsen ze het er weer uit. ze krijgen hier wel elke dag ipv vis een visolie capsule en de pup 2 keer in de week een multivitamine tabletje voor kinderen ze doen het er al jaren goed op, op deze manier...

Barfplaats wordt gesponsord door