Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2007318
Linda en Kiri schreef: Zodra er een grotere vriezer komt, heeft denk ik vriendlief niet meer zoveel te vertellen :biggrin2:. Tot die tijd doe ik mijn best dat hij zoveel mogelijk gelukkige Kiri blikken toegeworpen heeft gekregen en dat hij barf als normaal beschouwd.
Ik denk niet dat dat een probleem is hoor dat je vriend gelukkige blikken ziet bij Kiri.  Maar als vrouw is het inderdaad u taak om te zorgen dat je vriend denkt dat hij het voor het zeggen heeft maar eigenlijk...niet veel te beslissen heeft  ;D ;D
Door Linda en Kiri
#2008384
:biggrin2: :biggrin2: Zekers... Heb me op deze site heel veel ingelezen voordat ik de overstap naar vers maakte. Moest er thuis ook een van het nut overtuigen en hij graag feiten hebben. Maar gezellig dat jij ook hier bent.. Leuke banner heb je trouwens hier :biggrin2:
Door orinake
#2008390
Linda en Kiri schreef: :biggrin2: :biggrin2: Zekers... Heb me op deze site heel veel ingelezen voordat ik de overstap naar vers maakte. Moest er thuis ook een van het nut overtuigen en hij graag feiten hebben. Maar gezellig dat jij ook hier bent.. Leuke banner heb je trouwens hier :biggrin2:
Ik woon hier praktisch op het forum, ik hoor bij de decor (ik post niet zo heel veel).

De banner zijn men 4 kadetten nu (nu ja, chipsy is ondertussen grijzer en Isack is blijkbaar een reus geworden, al vind ik dat zelf niet :p).
Door Linda en Kiri
#2008414
hihi... soms heb je niet in de gaten hoe groot ze worden:-). Laatst schrok een vriendin van mij van Kiri...ze had haar al ruim 1 week niet gezien :o...
Maar bij het decor horen... Ik hoop dat je niet onder de spinnenwebben zit...hahahahaa... Krijg daar hele ideeen bij.... Ik zal je mijn beeldenstorm maar besparen ;D
Die twee poezels van mij zijn trouwens ook over naar KVV....
Door orinake
#2008438
Linda en Kiri schreef: hihi... soms heb je niet in de gaten hoe groot ze worden:-). Laatst schrok een vriendin van mij van Kiri...ze had haar al ruim 1 week niet gezien :o...
Maar bij het decor horen... Ik hoop dat je niet onder de spinnenwebben zit...hahahahaa... Krijg daar hele ideeen bij.... Ik zal je mijn beeldenstorm maar besparen ;D
Die twee poezels van mij zijn trouwens ook over naar KVV....
Ben blij om dat te horen ;)
En binnenkort zien we elkaar wel eens in eindhoven aan van der valk als je mee besteld met de grote hoop ;)
Door Linda en Kiri
#2009161
Senta schreef: Oei dat is idd serieus ondergewicht voor een rottie, is het wel een rasechte?
Als je bedoelt met rasecht..met stamboom dan zeg ik nee. Maar pa en ma zijn allebei rottweilers. Dus voor mij wel 'echt'.
En ja dat ondergewicht, ik kom er echt steeds meer achter dat het echt met voer heeft te maken gehad. Dus nog even en dan heeft ze de andere 4.5 kilo bij getrokken. Daar ben ik echt niet bang voor. Morgen weer wegen dus weer even spannend :biggrin2:
#2009180
Maar dan is ze eigenlijk toch met verkeerd voer ( en veel te laag gewicht)  van bij de mensen vertrokken is naar jou toe? Want op 8 weken drie kilo wegen...? Heb je dezelfde voeding aangehouden als wat ze bij hun kreeg of ben je overgeschakeld als ze bij jou kwam?
Door Linda en Kiri
#2009259
Yep, dezelfde voer (brok) heeft ze gehad tot ongeveer 12 weken en toen was ik het echt beu en resoluut overgestapt op KVV. Ze was zo aan het mutsen met haar brok. hapje hier, hapje daar. Sinds de KVV in 5/ 6 weken tijd is ze zo'n 7.3 kilo aangekomen. Vandaar dat ik me daar ook niet meer ongerust over maak. Dat laatste restje haalt ze ook wel in, op haar tempo.
Door Linda en Kiri
#2009965
lauraV schreef: gewoon je tijd nemen  :) , het moet er ook weer niet in een weekje aan zitten  :biggrin2:
Hhahaa.. Nee, zou wat zijn, zou me lens schrikken ;D
Ik ga nog iedere week naar de DA om haar te wegen en probeer ervoor te zorgen dat ze niet meer als een kilo per week bij komt. De eerste weken ging het even rap. Toen kwam ze rond anderhalve kilo per week bij. Op die momenten heb ik haar dus ook niet meer KVV gegeven totdat het aankomen zakte naar een kilo. Terwijl ik haar niet veel gaf.
Op de foto van mijn banner kun je zien hoe klein ze was. Deze foto was gemaakt toen ze bijna 6 weken oud was. (op 2 dagen na)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2009966
Op de foto van mijn banner kun je zien hoe klein ze was. Deze foto was gemaakt toen ze bijna 6 weken oud was. (op 2 dagen na)

ik zou zeggen !!! : weer tijd voor een update foto :biggrin2: :biggrin2:
Door Linda en Kiri
#2009969
lauraV schreef: Op de foto van mijn banner kun je zien hoe klein ze was. Deze foto was gemaakt toen ze bijna 6 weken oud was. (op 2 dagen na)

ik zou zeggen !!! : weer tijd voor een update foto :biggrin2: :biggrin2:
Die moet ik nog even maken:-)..... Heb de laatste tijd alleen foto's gemaakt van haar etend...hahahaha.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door