Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda en Kiri
#2010044
Veerle-scrappyToo schreef: De laatste 3 weken komt Gizmo hier ongeveer 2 kilo per week bij  :o  :o  :o En neen , hij is niet te dik dat controleer ik altijd opnieuw :o
Hahhaa...maar Gizmo is ook bijna eens zo zwaar, dus dat mag ook wel:-). 2 kilo op 22 kilo of 2 kilo op 12 kilo. Maakt nogal wat uit. Gewicht moet over een kleiner lijfje worden verdeelt:-) Zodra ik het meetlint heb gevonden zal ik eens kijken wat haar schofthoogte is. Meiske is deze week 1 kilo aangekomen dus vanaf morgen krijgt ze 700 gram.
Door Linda en Kiri
#2010441
Veerle-scrappyToo schreef: Ja dat is wel waar,  Gizmo is groter en eet meer ( hij eet ongeveer 1,2 kg per dag momenteel)
Ik ben benieuwd hoe groot ze is!
Gemeten...ze is ongeveer 41 cm.... (toen ze bij ons kwam was ze 25 cm), dus nog niet heel groot.
#2011437
Ach, ze worden eigenlijk zoiezo al veel te snel groot dus ik zou zeggen geniet er maar van.
Als ik de groei vergelijk van Gizmo en van Kiri gaat het wel bijna gelijk op qua snelheid van groeien hoor  ;)
Onze duitse herder Nena, die groeide nog veel sneller, was ook groter dan Gizmo terwijl het een teefje is, maar ze was bijlange niet zo zwaar maar dat is dan ook logisch.  Uiteindelijk is ze gestrand op de grootte van een reu  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door