Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3067828
Ja, op een keer moet je toch de knoop doorhakken en echt zeker of je de allerbeste keuze gemaakt hebt, zal je misschien nooit zijn. Maar je moet gewoon zorgen dat je molentje achteraf doet wat je wil en dat je tevreden bent.  ;)
Door kakocavi
#3068002
pearlsofpassion schreef: Wilde eend is volgens mij net harder dan fazant.
Mijn molen vond de wilde eend karkassen een paar weken terug toch wel het maximum.  De fazantkarkassen gaan altijd goed.
Fazantbouten heb ik ook wel ooit gemalen, maar dat waren er maar 2 en is al even terug en ik weet niet meer precies hoe hij erop reageerde.  Vroeger had ik ook wilde eendenboutjes en die gingen ook wel, maar vond hij toch ook niet geweldig...  :)

Oh ja, bij Cuzco merk ik geen verschil tussen wilde eend of fazant qua hardheid.  Maar ja, als hij het wegkrijgt, merk je natuurlijk geen verschil. ;)
Dankjewel voor je antwoord :) Ik durf het dan toch wel aan.
Gebruikersavatar
Door pike
#3073629
Wheaty / Ine en Keagen schreef: jammer, niemand?
Volgens mij ben ik hem hier wel eens tegengekomen. Vul even maxima vleesmolen in in het zoekveld (rechts boven in de pagina) dan kan je het vinden.
Door Wheaty
#3075053
pike schreef: Volgens mij ben ik hem hier wel eens tegengekomen. Vul even maxima vleesmolen in in het zoekveld (rechts boven in de pagina) dan kan je het vinden.
bedankt voor de tip!!
Door Ruisje
#3102408
AnnemiekevD schreef: Sinds gisteren de trotse eigenaar van een elektrische molen  :D
Ik was na 10 dagen de handmolen ook echt zat  :-[
Maar ik heb dan ook 1 kilo per dag nodig voor de katten.

Dit is hem geworden http://www.ebay.co.uk/itm/251855331473 met dank aan Ruisje  ;)
Veel plezier ermee! :D Hier maalt ie al bijna 2 jaar naar volle tevredenheid! En de handmolen ligt in een doos in de kast, voor nood. ;)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#3102410
Ik wil er ook nog eens een aanschaffen.
Fijn dat hij al 2 jaar goed draait.  Komt hij uit Engeland? Hoe zit het met garantie?
Vond je het niet "eng" om aan de andere kant van de zee te kopen?

Het nadeel als je er iets mee hebt dan kan je niet even bellen of langs gaan.
Zou deze vergelijkbaar zijn? Ik zie in ieder geval niet dat het binnenwerk van rvs is. Wel de schaal en de mantel.
Door san :)
#3112886
ik heb die engelse ook. helaas was de eerste dus niet goed en lekte die olie als ie warm werd. ik heb echt veel problemen met de verkoper gehad. ruim twee maanden aan t mailen geweest voor een nieuwe. steeds werd beloofd deze te sturen zonder succes. pas toen ik ging dreigen via ebay een klacht in te dienen werd een nieuwe gestuurd.  gelukkig is deze wel goed want ik werd wel een beetje benauwd.
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#3113051
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Wat enorm vervelend dat het zo lang heeft moeten duren!
Om die reden koop ik dus liever in Nederland. Ik heb echt geen zin in zo'n ervaring en alle stress dat het met zich mee brengt.
Dan maar iets meer betalen. Al is dat geen garantie dat het hier wel goed gaat ;-)

Groetjes Linda
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3113123
san :) schreef: ik heb die engelse ook. helaas was de eerste dus niet goed en lekte die olie als ie warm werd. ik heb echt veel problemen met de verkoper gehad. ruim twee maanden aan t mailen geweest voor een nieuwe. steeds werd beloofd deze te sturen zonder succes. pas toen ik ging dreigen via ebay een klacht in te dienen werd een nieuwe gestuurd.  gelukkig is deze wel goed want ik werd wel een beetje benauwd.
Oh wat vervelend. Gelukkig is het nu wel opgelost.
Als ik dat eerder had geweten, had ik hem waarschijnlijk niet durven te bestellen.
Door san :)
#3113198
Ik normaal ook niet hoor, en zeker nu niet. Uiteindelijk netjes opgelost maar dat kwam mede door mijn boze mails.
Helaas raak je ook wel snel verwend aan zelf gemalen want terug naar KVV was t helemaal niet
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#3113323
san :) schreef: Ik normaal ook niet hoor, en zeker nu niet. Uiteindelijk netjes opgelost maar dat kwam mede door mijn boze mails.
Helaas raak je ook wel snel verwend aan zelf gemalen want terug naar KVV was t helemaal niet
Hoe bedoel je dat je snel verwend raakt? In wat voor opzicht?
Door san :)
#3113714
Dat het gemalen spul zo mooi is en dat je precies erin kan doen waar jouw hondje of kat t goed op doet in de juiste verhouding en vaak voor een lagere prijs als de gemiddelde kvv. Dus  geen vette lellen of onherleidbare stukken in t vlees maar gewoon mooi goed vlees. Bij kvv heb ik regelmatig mn twijfels gehad of deed een van de honden t er ineens niet goed meer op.
Dus verwend in de zin dat ik ook niet meer zonder wilde


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door