Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bien
#1980692
Nadia schreef: Ik wilde hem daar bestellen. Maar kan geen bank aanvinken bij de Ideal betaling :( Vind ik wel wat minder.
Huh dat is idd vreemd...
Door Bien
#1982642
Cindy de Wolf schreef: Bij de makro allerlei soorten en maten. Ik heb ze ook waar 300-330g in past. Zijn beetje rechthoekig met plastic dekseltje, ideaal.
aha bij de makro daar kan ik zo heen. hoeveel cc/liter is dat bakje waar die 300-330 gram in past? van Depa ofzo?
Door Lida. S
#1987125
Ik kan ook niet wachten, op jouw reactie. Wil zo iets al tijden kopen, maar kom er niet uit. Ik vind ze te klein en te fijn malen. Ik heb zelfs gedacht om een houtversnipperaar (voor de tuin) aan te schaffen, zodat alles wat grover zou worden gemalen/kapot geslagen. maar ik hoop dat deze jou bevalt, dan koop ik er ook een. Lida
Gebruikersavatar
Door koekje
#1987230
Lida. S schreef: Ik kan ook niet wachten, op jouw reactie. Wil zo iets al tijden kopen, maar kom er niet uit. Ik vind ze te klein en te fijn malen. Ik heb zelfs gedacht om een houtversnipperaar (voor de tuin) aan te schaffen, zodat alles wat grover zou worden gemalen/kapot geslagen. maar ik hoop dat deze jou bevalt, dan koop ik er ook een. Lida
;D
Je weet dat wat eruit komt alle kanten uitspettert hè?
Heb je hoge schuttingen en hele relaxte buren?
Door Cindy de Wolf
#1987237
Nadia schreef: De kenwood is besteld :D Kan niet wachten :D
Zonder de aangepaste snijschijf (gaatjesding) gaat hij tegenvallen, zelfs kippennekken hopen hier dan achter op. Met aangepaste snijschijf gaat hij als de brandweer. Dan kan je je hier al wat op instellen.
Door Lida. S
#1987292
Wat is dan de vleesmolen die niet tegenvalt?
Met de buren heb ik geen probleem. Die mogen onder de vleesspetters komen, maar alle vliegen die erop af komen als ik het niet goed schoonmaak of als ik ermee bezig ben. Lida
Door Cindy de Wolf
#1987298
Lida. S schreef: Wat is dan de vleesmolen die niet tegenvalt?
Met de buren heb ik geen probleem. Die mogen onder de vleesspetters komen, maar alle vliegen die erop af komen als ik het niet goed schoonmaak of als ik ermee bezig ben. Lida
Als je het hele topic leest wordt het wel duidelijk denk ik. Even in het kort op praktisch alle vleesmolen zijn de gaatjes in de snijschijf te klein om vleesbot doorheen te persen waardoor het achter de snijschijf ophoopt en de machine dus vastloopt. (logisch want het zijn vleesmolens en geen bottenmolens) Mijn vriendje heeft op zijn werk nieuwe snijschijven voor mij gemaakt met grotere gaten en in een andere vorm waardoor dit probleem verholpen is en deze Kenwood alles maalt zonder problemen.
Door Cindy de Wolf
#1987334
Nadia schreef: Cindy, ik wil het graag bij je bestellen, maar kan je geen pb sturen. (zit even aan mn max)
Je hebt PB. je kan me ook gewoon mailen ;) mail adres staat in mijn profiel.
Door saskia37
#1987379
Ik heb een Gastroback vleesmolen en opzich tevreden maar inderdaad als ik klaar ben en draai alles los komt er nog aardig wat bot vrij, en ik doe over 14 kilo echt wel langer :-\
Zou zo'n aangepaste snijschijf ook op een gastroback passen, ik heb nu 25 gaatjes in de snijschijf.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door