Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#1974954
konijn eend en vis (zalm en  makreel) gaat zeker weten goed. de hert wil ik weer opnieuw gaan proberen, de haas en kwartel dan pas later hoor, dat heb ik gewoon nu al besteld omdat er nu bij kiezebrink besteld werd.

ik weet eigenlijk niet of ie orgaan zonder problemen eet, pens wel, en hij heeft wel eens geitenniertjes en kippenmaagjes gehad, dat ging er ook met smaak in.
#1975167
Ok, een voorraadje is niet verkeerd  ;)
Ik zou gewoon proberen of hij orgaan lust (geen magen dus), hartjes wordene hier gewoon gegeten en heb echt een zeikerd  >:( ;D lever gaat meestal wat moeilijker, dat kan je desnoods dan nog wel drogen.
Maar ik zal t gewoon zo rauw proberen.
Door nienk
#1975220
ok, zal het eerst maar gewoon proberen. heb trouwens mijn droogmachine binnen, gisteravond besteld, pakje stond vandaag op de mat! leuk natuurlijk, als ik al spulletjes had om er in te stoppen...
Door nienk
#1975244
nou alleen kvv, en wel wat konijnenpoten e.d. maar om nou dat ding helemaal aan te zetten voor 3 fliebers spiervlees die ik van een botje af kan snijden... ik wacht de bestelling wel even af! (bovendien zou ik nu ook met hele andere dingen bezig moeten zijn dan me verdiepen in vlees drogen. zucht...)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door