Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door orinake
#1966036
nova schreef: Diepvrieszakjes van Lidl, maar wel die op rol en in de kartonnen doosjes verpakt zijn, dat zijn prima zakjes en redelijk sterk.
Action heeft er ook van die  maat  en uitvoering, maar toch zijn die van Lidl  van ietwat dikker materiaal
Die zijn inderdaad sterk :)
Die gebruik ik altijd (Aromata diepvrieszakjes in een blauw doosje), ook omdat deze super zijn om te sealen.
Van die flodder zakjes kan ik niet sealen of het scheurt gewoon weer open op de naad
Door TMG1961
#1966123
Ik denk dat ik dan wat verkeerd doe want ik heb die van de Lidl ook gehad en voor bot vond ik die toch niet optimaal. De tot nu toe beste had ik van de Hema. Maar zelfs daar gaat bot redelijk makkelijk doorheen. Misschien dat ik ze wat ruimer zittend moet verpakken.
Gebruikersavatar
Door choopy
#1968825
TMG1961 schreef: Ik denk dat ik dan wat verkeerd doe want ik heb die van de Lidl ook gehad en voor bot vond ik die toch niet optimaal. De tot nu toe beste had ik van de Hema. Maar zelfs daar gaat bot redelijk makkelijk doorheen. Misschien dat ik ze wat ruimer zittend moet verpakken.
Ik gebruik voor de ruggen ook wat ruimere zakjes dan bijvoorbeeld voor de nekken.
Inderdaad om  het scheuren te voorkomen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door