Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ollie
#225997
Marion schreef: Een tijd terug zei ook iemand heel wijs (ahum) tegen mij; van vlees worden je honden vals.....
Ik zei toen; ohjaaaa Ik geef Tommie altijd vlees hoor (Tommie is de minst valse hond die je maar kan bedenken) Toen was het even stil en zeiden ze; ja maar het is alleen bij rood vlees. Waarop ik weer heel wijs zei: oh maar hij krijgt ook rood vlees hoor ;D
waarop ze de grote wijsheid in pacht hadden:
Het geldt ook niet voor zo'n klein hondje, maar als je een rotweiler vlees gaat geven........ hahahahahahaha Ik kwam niet meer bij ::)
Hahahahaha ja hoor! ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#226115
Marion schreef: Een tijd terug zei ook iemand heel wijs (ahum) tegen mij; van vlees worden je honden vals.....
Ik zei toen; ohjaaaa Ik geef Tommie altijd vlees hoor (Tommie is de minst valse hond die je maar kan bedenken) Toen was het even stil en zeiden ze; ja maar het is alleen bij rood vlees. Waarop ik weer heel wijs zei: oh maar hij krijgt ook rood vlees hoor ;D
waarop ze de grote wijsheid in pacht hadden:
Het geldt ook niet voor zo'n klein hondje, maar als je een rotweiler vlees gaat geven........ hahahahahahaha Ik kwam niet meer bij ::)
Jahaa tuurlijk!!! ;D
Ik heb ook van die gevaarlijke joekels van bouviers. Eten rauw vlees, ook rood. En doen nog pakwerk ook, worden ze volgens sommige mensen ook vals van.
Echt lévensgevaarlijk die beesten van me. ;)
Door avalon
#226124
Wat dacht je van ons Angie? Sinds die vlees te eten krijgt moet je opassen voor je oren. Ze staart je eerst aan, begint wat te kwispelen en blaffen (hoi ik ben leuk) en vervolgens valt ze je aan om je oren eraf te vreten ;D
Door Ollie
#226138
avalon schreef: Wat dacht je van ons Angie? Sinds die vlees te eten krijgt moet je opassen voor je oren. Ze staart je eerst aan, begint wat te kwispelen en blaffen (hoi ik ben leuk) en vervolgens valt ze je aan om je oren eraf te vreten ;D
:o :o Toch wel he? ;D
Door Lil
#226361
Ik heb ook zo'n ontzettend valse mechelse herder (nou ja, kruising maar dat ziet de leek niet) ;D ;D ;D

En dan vragen ze bijna dagelijks op de hei aan mij waarom hij niet jaagt en geen karkasse van dode dieren eet en waarom hij geen paardenmest eet....

Hij hoeft dat niet, zijn buik is vol van vers vlees en echte pens, dan interesseerd hem zo'n rottend karkas en een paardendrol niet meer. Thuis krijgt hij vers en dat bevalt hem veel beter... ;D ;D
Door jeanne
#226836
ooooooooooooooooooooooh ja, ze worden allemaal vals, die honden van ons.
Het is ook altijd levensgevaarlijk om met een barfwandeling mee te gaan, echt levensgevaarlijk ;D

wat een onzin zeg, whahahaahahaha

dus toen er zo'n 40 jaar geleden nog geen brokken bestonden en de honden van het afval van ons leefden (dus ook rauw) waren toen alle honden vals???????????
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door