Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1926009
Ik wil graag voor onze honden zalmkoppen gaan halen op de markt bij de visboer maar nu las ik van de week ergens anders dat je verse zalmkoppen eerst een periode moet invriezen i.v.m. het doden van bacterieen.
Aangezien ik hier nog totaal geen ervaring mee heb dacht ik ik vraag het hier maar even voor ik eraan begin!
Gr. Nicolette
Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1926961
Oke dank je wel!
Is voor mij de eerste keer dat ik iets van vis ga geven dus vandaar! Zou je me ook nog kunnen vertellen hoelang ik de koppen of andere vis dan ongeveer ingevroren moet laten?
Alvast bedankt!
Gr. Nicolette
#1927072
[quote="Pip en Mac"]
Oke dank je wel!
Is voor mij de eerste keer dat ik iets van vis ga geven dus vandaar! Zou je me ook nog kunnen vertellen hoelang ik de koppen of andere vis dan ongeveer ingevroren moet laten?
Alvast bedankt!
Gr. Nicolette
[/quote]

ik laat ze altijd 3 a 4 weken liggen, maar nogmaals de zalmkoppen die wij van de markt krijgen hoeft het wss niet eens bij hoor ;)
Kun je niet eerst iets van sardien of haring proberen als ze nog nooit vis hebben gehad?
Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1927080
Misschien idd beter om iets kleiner en minder vooruitstrevend te beginnen!  ;)
Vrijdag is hier weer de grote markt met een heel fijne verse viskraam dus ik zal eens kijken wat ik zoal kan krijgen daar.
Gr. Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door