Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door liljebo
#1927014
OK hartstikke bedankt voor de goede tips.
Echt geweldig, de hulp die ik hier krijg. Ben ik erg blij mee.

Nogmaals bedankt allemaal
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1927071
[quote="liljebo"]
Hej annie, du talar ju svenska. Jätte kul.

Maarruh... ik woon in småland. värnamokommun
En tegen het aanbod van je schrijfwerk zeg ik echt geen nee.
Graag dus.

Dat botten niet verhit mogen zijn geweest, had ik al begrepen. Groente dus wel. Hmmm... als ik die voorkook, kan ik ze met de stamper pureren. Dan hoef ik dus niet meteen een keukenmachine te kopen.

En ja, er is best moeilijk aan barfvoer te komen. Ik kan eens wat jagers vragen, maar als beginneling vind ik dat best heftig.
(gruwelt al een beetje bij kippevleugels :-[)

Bovendien gaan we over anderhalve week een weekje weg en moet ik het wel een beetje haalbaar en makkelijk houden voor de oppas. Ff kijken dus hoe ik dat doe...

Monique... bedankt voor de tip met de botten. Zal het zo doen. Wat de keukenmachine betrof... ik vroeg me alleen af of ik die nu verplicht meteen moest aanschaffen. Dat daar geen botten in kunnen, begrijp ik wel ;)
[/quote]

ik ken dan wel geen zweeds maar vind het wel leuk dat dit toch echt een internationaal forum word :)
Een vriendin van mij is 6 jaar geleden naar Zweden geemigreerd en is daar samen met haar man een hotel begonnen (overgenomen). Het is in Uddeholm (Varmland). Misschien zegt het je niets want Zweden is natuurlijk wel een tikkie groter als NL :D (www.uddeholmshotel.com......honden zeer welkom :))
Door liljebo
#1929689
sorry, beetje late reactie...
:-[
Ik ken het hotel nog niet, maar zal het in de gaten houden. Toevallig vorig jaar in een ander hotel in värmland geslapen, in de buurt van glaskogen, toen we daar naar een paard gingen kijken.
Wel leuk om te weten. Er zitten best veel nederlanders in zweden.
Barfen ze ook?

Ik vrees dat ik het even moet verschuiven. Blijkt dat ik toch eerst een flinke diepvries moet aanschaffen. Ik heb twee grote honden en een middelgrote hond. Dat ga ik zonder goede diepvries niet redden. Niet als het betaalbaar moet blijven

FF trouwens nog een vraagje. Ik zou mij kunnen voorstellen (nog niet nagevraagd, maar dat komt wel) dat ik wellicht bij de supermarkt vlees kan krijgen wat bv net 1 dag over datum is (wordt anders weggegooid) voor een prikkie. is dat een goede optie?
Door Boez
#1930036
Als je daar aan kan komen, ja tuurlijk! Net over de datum maakt voor de hond niet uit. Ik zou het alleen niet een jaar in de vriezer laten liggen..
Door liljebo
#1930082
ik zal mijn licht opsteken.
En sparen voor een diepvries. Met drie vreters redt ik het niet met mijn huishouddiepvries. :-[
Door Nynke
#1931072
[quote="liljebo"]

FF trouwens nog een vraagje. Ik zou mij kunnen voorstellen (nog niet nagevraagd, maar dat komt wel) dat ik wellicht bij de supermarkt vlees kan krijgen wat bv net 1 dag over datum is (wordt anders weggegooid) voor een prikkie. is dat een goede optie?
[/quote]

In NL. mag dat bij steeds minder supermarkten, zij moeten het meestal terugsturen ofzo  :-\ :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door