Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#222562
MAXMINOU schreef: hoi allen,

hier nog een beginner.
Ik geef Max 's-ochtends een plak energique, tussen de middag een halve bruine boterham met of gestoomde makreel of een beetje blik erop gesmeerd en als avondmaal krijgt hij nog en paar brokjes en verder carnibest (ben pas 2 weken bezig hem om te zetten op kvv). Nu is hij gewend om voor het slapen gaan in zijn bench een kong met zijn brokjes te krijgen en hoe lullig het klinkt, al ligt hij krom van de pijn in zijn buik die kong wil hij wel dus....wat kan ik daar nu instoppen als ik hem van de brok af wil???? ???
Carnibest kun je ook in een Kong stoppen hoor ;), probeer maar eens, succes verzekerd ;D.
Laatst gewijzigd door Nitus op zo 12 dec 2004, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#222571
Mag ik vragen met wat je bedoelt met "al ligt hij krom van de pijn in zijn buik"? Gebeurd dit vaak dan, dat hij pijn in zijn buik heeft?

Mag ik ook vragen waarom je hem tussen de middag eten geeft? Ik ben persoonlijk niet bepaald dol op brood als hondenvoer, maar misschien kun je een korstje oud brood met bijv. smeerkaas in z'n kong.

Barfplaats wordt gesponsord door