Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#1892772
202Spots schreef: Volgens de expert...
Hi Dory,
To the best of my knowledge, freezing nuts with the veggie mixture shouldn't affect their nutritional value differently from freezing them separately.
It would certainly affect texture, as the nuts would become soggy; I don't really know about flavor (you could taste it yourself to see).

You can quote me, but I can't offer anything more than my opinion; I doubt this is the sort of thing that has ever been studied.
Mary



ik blijf zelf liever droog in de bak er bij, dan is 't in ieder geval nog knapperig ;)
Ha, knapperen doen ze hier wel op de botten die ze krijgen :P :biggrin2:! Maar bedankt voor de informatie! Heb jij een barfguru in je achtertuin of zo, dat je zulke vragen meteen beantwoord krijgt?!
Door 202Spots
#1893090
Anne in Duitsland schreef: Maar bedankt voor de informatie! Heb jij een barfguru in je achtertuin of zo, dat je zulke vragen meteen beantwoord krijgt?!
Yup... ;)
Ik "ken" Mary Straus al voordat ze bekend werd door haar uitgebreide website, (die elke hondenliefhebber in z'n favorites zou moeten hebben)
http://www.dogaware.com
en voordat ze als columnist voor The Whole Dog Journal ging schrijven.
Ze weet echt alles van alles en ze geeft ook nog is gelijk antwoord op alle vragen.

Barfplaats wordt gesponsord door