Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#210999
Ordell schreef: Wat is Quinoa?
ik ken het ook niet dus heb het even opgezocht

Afbeelding
... Nutritionally, quinoa might be considered a supergrain--although it is not really
a grain, but the seed of a leafy plant that's distantly related to spinach.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#211000
oeps Lizzy we waren tegelijk aan het typen ,
waar smaakt dat naar?
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 24 nov 2004, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#211005
sylvia schreef: oeps Lizzy we waren tegelijk aan het typen ,
waar smaakt dat naar?
Ik kan het niet uitleggen.... ik kan het nergens mee vergelijken.... Het is ZO lekker! En het ziet er gekookt ook zo mooi uit! Het is een heel klein beetje bitter. En in combi met peulvruchten... mjammie!!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#211010
Lizzy schreef: Ik kan het niet uitleggen.... ik kan het nergens mee vergelijken.... Het is ZO lekker! En het ziet er gekookt ook zo mooi uit! Het is een heel klein beetje bitter. En in combi met peulvruchten... mjammie!!!
Doe je dat bij groenten ipv aardappels ofzo ?
Door gonny
#211012
Oh ja! misschien iets voor mn zoontje (heel even offtopic sorry) want die eet zoooooo weinig...
en als dit lekker en gezond is kan ik dat misschien proberen...waar kan ik het kopen???
Door Lizzy
#211045
Te koop bij reformwinkel enne: vooral lekker ipv aardappelen of rijst, maar dan vooral bij peulvruchten als linzen, kapucijners en bonen!
Door Lizzy
#211577
Even terugkomend op het vasten:

In het boekje "Gezonde jonge honden" van JDBL staat:

"Een welp moet nooit tot eten worden verleid of overgehaald. Als hij zijn eten niet heel vlug opeet, dan dient men hem 24 uur te laten vasen. Iedere welp van meer dan vier maanden oud, behoorde eigenlijk per week een halve dag te vasten, en per maand een hele dag. Iedere volwassen hond hoort wekelijks een hele dag te vasten".
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door