Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1772348
Garnalen heb ik weleens geprobeerd maar laten ze liggen, ook tot 4x zo duur als makreel of tonijn welke respectievelijk maar 1 of 2 euro de kilo kosten. Gister ingevroren konijn bij de Makro gekocht, het rook echt vies en vanmorgen kots op de vloer. Mijn gerookte zalm van daar was ook echt te smerig dus dat doe ik nooit meer. Zou het crimineel willen noemen.

Organen kan ik krijgen maar blijven ook altijd liggen, ga vandaag eens proberen die halfgaar te bakken, wellicht dat ze er dan wel op af komen.
#1772650
Bleh, klinkt niet fijn! Jammer dat je er niet op kunt vertrouwen dat ingevroren waren van goede kwaliteit zijn.

Maar probeer inderdaad of je met trucjes toch dat orgaan naar binnen gewurgd krijgt, want dat zou echt heel goed zijn. Succes!
Door Too
#1773995
judith vd schreef: Je kan wel inkopen doen bij de Makro?
Hebben ze daar niet meer spullen die je voor het barfen kunt gebruiken?
Volgens mij betaal je in Thailand echt de hoofdprijs -niet te vergelijken met onze prijzen-, dat moet ook maar kunnen..
Van Exect [Henk] in Thailand lees je soms bedragen.. daar wordt je stil van!

@Paul soms vinden ze orgaan wat even gebakken is wel eetbaar, je zou t dan van redelijk gaar langzaam naar dichtgeschroeid en uiteindelijk rauw kunnen proberen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door