Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1695139
Hallo
ne e alle sgaat verder goed . alleen zij is zo mager gebleven er van na de geboorte daarvoor was ze altijd o.k  .. ze eet enorm nu dat wel maar dat is logsch  maar wat betreft lever zit ze nu in totaal met het orgaan op z,n 20 % al
Door ladyluna
#1695168
een teef ziet er altijd na een bevalling slecht uit.. Mijn sugar ziet er ook slecht uit na de bevalling ,heeft kale plekken en dergelijke.. je moet echt wel meer voeren aan de teef hoor ,ze heeft gewoon meer energie..ik geef smuldier ,karnemelk ,kwark met druivensuiker
Door Exect
#1695178
ladyluna schreef: een teef ziet er altijd na een bevalling slecht uit.. Mijn sugar ziet er ook slecht uit na de bevalling ,heeft kale plekken en dergelijke.. je moet echt wel meer voeren aan de teef hoor ,ze heeft gewoon meer energie..ik geef smuldier ,karnemelk ,kwark met druivensuiker
Hhah kan ik niet kopen karnemelk  hier .. geef wel yoghurt  al eet ze dat met langetanden doe het door haar gemallen rundvlees
Door Exect
#1695985
Dank
het zijn erg mooie pups en eten enorm.
Alleen dadelijk als ze naar hun nieuwe baasjes gaan in Thailand pfffffffffff  eten ze geen Barf meer.. behalve 1 die bij mij blijft . die gaat al met 5 weken op gemallen barf

grt Henk te Thailand
Door Exect
#1696147
lauraV schreef: sow  :o, vloer blinkt goed  ;D ;D

mooie pups hoor !!
En als jeweet dat de kleine honden 3 stuks dan gewoon van die mooie glimmende grond eten want ze slepen al hun eten altijd mee naar binnen hahah
ja het gaat nu beter met de moeder al vindt ik haar nog erg mager maar ze eet erg goed en weegt al weer 6 kilo en heeft heel veel melk VOLLE MELK .
GRT HENK TE THAILAND
Door Exect
#1696252
lauraV schreef: kijk je uit dat ze door al die melk niet aan de diaree gaat...
De moeder zelf heeft heel veel melk te geven  aan de pups ,,,,,,,ik geef haar geen melk
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1696491
Exect schreef: De moeder zelf heeft heel veel melk te geven  aan de pups ,,,,,,,ik geef haar geen melk
ah ok , verkeerd gelezen :biggrin2: , sorry
Door Exect
#1703891
Even bij praten.
het gaat met de pup,s supper.komen teeds meer aan  :D
De D,a is geweest en  die fokt self Shihu,s en zegt dat ze nog nooit zulke grote pup,s Q  in vacht nu al en poten heb gezien zo mooi  haha ze weet ik barf  zij is ook om maar dat heb ik al eerder verteld. Nu de moeder ja blijft mager maar is suppergezond , Maar ik ben alleen afgestapt van de mooie dingen zoals de reebiefstuken en runderbiefstuk en wat volgens ook is de konijn  in alles ook te mager vlees . de nokatoch> soort parelhoen ok geef ik van wege de orgaan + ei wat ze heeft. Verder geef ik nu alleen nog maar kiptotaal/eend en vette rundderlappen  orgaan +pens=+ markreel want dat is veel vetter vis dan zalm en  nog ander soorten vis dit verdraagd beter bij haar. dus ya totaal voer ik dus misschien iets te weinig sooorten maar wel vet en dat is en heeft ze nodig..
OOk de jongeduitseherder is nu ineens dikker en ziet er beter uit vindt ik ,, misschien en ik zeg nadrukkelijk misschien voerde ik toch te mooi met al het mager vlees. het beste van het rund ree en meerder soorten.

GRT Henk te Thailand
Door Too
#1703893
Dat zou goed kunnen zijn Henk, ze hebben ook [wat] vet nodig.

Fijn dat t goed gaat met de pups!
Door Exect
#1723842
Hallo
Ja de pups, zijn  nu ruim 4 weken  en zien er top uit, maar ja nu he;'!  :D het is voor het eerst dat ik pups heb dus ook de vorm van het voeren daar nieuw in ben ja kan heel gemakkelijk doen en brokken  weken en geven hahahahaahah ,,,.. Neee ik wil ze wel vers geven  ook de gene welk naar andereigenaren gaan.wel  vrienden van mij hahh  ;Dze kunnen  dan zelf evt doen wat ze willen met voer,al maak ik ze wel gek over vers enz enz ,maar nu de start hoe gaat dat,,.?? heb wel ervaring met pups van 9 weken maar dit neeeeeeee . ..
Ben alleen bang voor het calcium/fosfor wan?t denk in het begin ze alleen gemalen vers krijgen toch??? :-\
Met de moeder gaat het ook top wel mager maar dat zal wel haar gestel nu zijn  al eet ze erg goed .

grt Henk ye Thailand
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1723886
ik geloof er helemaal niets van dat ze er goed uitzien  ;) :biggrin2: :biggrin2:
foto`sssssssss dus om te overtuigen ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door