Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1667808
Het nadeel in Nederland is, vind ik tenminste, dat je nergens aan wennen kunt. Het is meestal een paar dagen goed warm en daarna weer koud. En dan die vochtigheid erbij. Hier loopt het meestal langzaam op naar heet (soms 's middags 40 graden en in de zon meer), maar dat blijft het dan ook tot in ca. december. Dus je went eraan. Wel doen we het vanaf ca. 12 uur tot ca. 4 uur rustig aan, dan is het echt te warm.
#1668198
Kjell had vandaag ook niet zoveel honger. Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen dat het met het weer te maken heeft.
En kwarteltjes zijn toch al niet zijn favoriete eten, dus hij heeft vandaag het lekkere (lamspens) ertussenuit gesnoept.

Het is bij 1 dag minder goed eten gebleven, dus hij had waarschijnlijk gewoon geen zin in kwartel.
Laatst gewijzigd door HannekeKjell op ma 05 jul 2010, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#1669841
Hier eten ze duidelijk slechter. Nou heeft Kátur bij uitzondering eens last van de hormonen  >:( maar die kan best wat missen dus dan eet 'ie maar een paar dagen niet. Logi heeft ook niet veel trek momenteel. Maar ja, ze doen ook duidelijk minder dan normaal, 's ochtends een wandelingetje, 's middags ff plasrondje en 's avonds weer wandelingetje. Normaal is Logi dan ook nog de hele dag druk in de weer, naast flink rennen en hollen tijdens de wandelignen, nu ligt 'ie voor del op de keukenvloer  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door