Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door karenM
#1563322
Lizzy schreef: Ik wil juist wel de wervels/ruggengraadstuken) omdat ik dat zulk prettig kluifwerk vind. En ik heb ook onlangs weer lams en geitenribben gehaald en die waren zeker snoeischaar-proof (oftewel: zacht genoeg om aan de honden te voeren. De lamsribben kon ik zelfs met een gewone huishoudschaar doorknippen).
is dat zo? van die wevels? Ik moest nog wel eens een stuk doormidden hakken omdat de ene lab veel minder krijgt dan de ander, en op de wervels moet ik dan echt flink hakken met mijn bijltje. En dat vond ik niet zo'n prettig idee qua hardheid.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1563383
denk het wel ;D
moeten we wel effies weten om hoeveel kilo het gaat he, want dat moet dan van te voren besteld worden, ze hebben het niet altijd in mega kilo's..
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1563393
vanaalst schreef: errug!



maar is prima hoor!
ik zei nog tegen Boomer: je kan je niet zomaar opdringen voor een wandeling  :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1563394
;D ;D ;D
ga donderdag een taart maken, die moet dan in feite wel vrijdags op hoor, want voor een zaterdag moet ik er ook maken, dan heb ik m'n springvorm nodig!!!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1563397
vanaalst schreef: ;D ;D ;D
ga donderdag een taart maken, die moet dan in feite wel vrijdags op hoor, want voor een zaterdag moet ik er ook maken, dan heb ik m'n springvorm nodig!!!
wat moet dat moet  :P
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1563400
vanaalst schreef: zeg mutsel, het is dan niet volgende week maar die week erop!
9 april ..
oh dat kan ook.... Moet er mee naar de wandeling dan?!?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door