Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yada
#1495715
denk dat het probleem toch ligt bij de hoeveelheid

had 4 hele makrelen gegeven, iets teveel van het goede.
Door Souris
#1495716
Mijn hond kan eigenlijk erg slecht vette producten aan. Is meteen hatseflatsie.
Toen het afgelopen december zo stervens koud was heb ik toch makreel gevoerd omdat die zo vet is en tadaaaaa geen hatsieflatsie.
Iemand nog meer ervaring met weersomstandigheden en vet/eten? Ik heb nl wel ooit een artikel gelezen over ons mensen en stampot in de zomer dat deze ook niet goed samen gaan!
Door Truus
#1495728
Yada schreef: thx

ja, ik heb ook nog 10 kg haring liggen, is dit minder vet?
Over welke haring heb je het dan? Zoute haring zou ik niet geven, panharing wel.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1495769
Yada schreef: denk dat het probleem toch ligt bij de hoeveelheid

had 4 hele makrelen gegeven, iets teveel van het goede.
Oeffff, dat is wel veel... :o
Ik ben even kwijt wat voor hond je hebt, maar mijn Newfoundlanders (dames van 50-55 kg) hebben aan 2 makrelen een prima maaltijd.
Door Yada
#1495788
-Saskia- schreef: Oeffff, dat is wel veel... :o
Ik ben even kwijt wat voor hond je hebt, maar mijn Newfoundlanders (dames van 50-55 kg) hebben aan 2 makrelen een prima maaltijd.
Heb een pitbull terier van 25 kg. Hij is bijna een jaar en krijgt 700 gr kvv per dag, vandaag dat ik dezelfde hoeveelheid makreel had gegeven. Geen goed plan dus.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1495911
Yada schreef: Heb een pitbull terier van 25 kg. Hij is bijna een jaar en krijgt 700 gr kvv per dag, vandaag dat ik dezelfde hoeveelheid makreel had gegeven. Geen goed plan dus.

Nouja, in het vervolg misschien de helft combineren met wat minder vet spiervlees?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door