Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1395965
Als ik dat zo lees ga ik toch ook maar eens duif proberen, want hier lusten ze inmiddels bijna alles. Alleen zalmkop geeft namelijk (nog?) bij 2 van de drie problemen (maar die lusten wel andere visdingen).
Gebruikersavatar
Door Sher
#1396167
Zelfs mijn klein tutje eet fazant.  :o
Als het aan haar lag zou ze trouwens alleen konijn en kip met bot eten. Verder vindt mevrouw vooral vlees en pens te pruimen.  :P
Door sandrra
#1397164
Nou ben benieuwd hoe die van mij het gaan vinden want ik kreeg 2 duiven van Herby ipv wilde eend :o
Wilde gans en fazant vinden ze hier beide niet te eh eten... En Mazoe is echt geen miep met eten.
Door arlette
#1397409
Hier eentje die duif zeer lekker vindt.
De andere is er niet zo gek op. Die vindt ze wel lekker als ik eerst de filet er af snij. Die stukjes filet daar doe ik dan even wat kokend water over en dan gaan die er ook vlotjes in.
Ik zou zeggen: proberen die duiven!
Gebruikersavatar
Door WillyP
#1399422
Ik heb ook nog steeds geen duif gevoerd, maar bij gans en eend spoel ik de maagjes uit. Daar zit altijd graan, mais o.i.d. in. Baiko heeft waarschijnlijk ook een graanallergie (geen br#k die geen reactie gaf, behalve dieetbr#k). Daarna op barf over gestapt. En geen last meer. Ik moet er wel bij zeggen dat we de eend en gans altijd zelf slachten, dus kan ik eruit halen wat ik wil. Hij krijgt dus geen complete dieren te eten.
Door pieterendiaan
#1400726
de duif ging er in als pap, bikkel lust dus duif!
Aan de onderkant van de duif zat iets hard, had m namelijk door middel gesneden om te kijken wat er allemaal in zat.  Ik dacht eigenlijk dat het iets was waar het ei gemaakt wordt (of is dat heel blond) omdat hij vlak bij de uitgang van de duif zat. Dus eruit gesneden en weggelegd. Na het geven van die duif toch nieuwsgierig en het opengesneden.. zat een groen vlies in (zoals zo'n velletje van een spruit maar dan vastgegroeid) en daarin allemaal hele kleine kiezelsteentjes  :o
Iemand een idee wat dit geweest kan zijn? de maag lijkt mij toch iets verder naar boven te zitten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door