Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door old hickory miss-hiroshie
#1337427
moet je eigelijk alles eerst invriezen zoals kip vis en al dat andere?
ik heb haring voor ziva gekocht maar moet je die ook eerst invriezen?
en ziva zit nu op carnibest maar wil helemaal over op barf.....heb dus al een zalm kop gegeven maar ze snap er niets van. ze lik er aan maar ze zet haar tanden er niet in.......is dat normaal bij een beginner? dat ze gewoon moet wennen hoe ze moet kouwen zeg maar........of zou ze altijd alles in stukken moeten krijgen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1337446
zal ook niet met een zalmkop beginnen maar gewoon met kip en dan alles rustig aan opbouwen...
ze zal na de kvv toch even raar kijken als ze iets krijgt waar ze op moet knagen, dat komt wel, maar een zalmkop is glibberig en niet alle honden zijn dol op vis..
vlees hoef je in principe niet eerst in te vriezen(als je het besteld bij een leverancier wordt het ook bevroren aangeleverd) en vis eigenlijk ook niet, het meeste wordt op de schepen al ingevroren...als je er huiverig voor bent kan je het dus wel doen..
ik neem aan dat je panharing (rauw) heb gekocht voor d'r?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1087691
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 15 aug 2009, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sandrra
#1337457
Je kan ook eerst sardientjes geven. Ik heb in het begin de zalmkop vastgehouden en sindsdien eet Khami ze helemaal zelfstandig.
Mazoe trekt voor een hele zalm haar neus op maar gemalen eet ze t wel. Dit is overigens de enige vissort die ze lusten  ::)
Het meeste vlees wat je met een leverancier laat komen is al ingevroren.
Door Anneke en Petal
#1337462
Voor Petal hebben we de zalmkop in stukken gehakt. Ook omdat een hele voor haar teveel was. Ze doet er 4x over. Maar ze eet het graag!
Door calimero_a
#1337464
Danka likte in het begin ook alleen maar overal aan, als we het voor haar vasthielden begon ze er wel op te knagen. Heeft bij haar een tijdje geduurd, en op een gegeven moment hebben wij haar 1 minuutje laten knagen terwijl wij het vasthielden en daarna op de grond gelegd in de trant van: "en nu zoek je het maar uit" :biggrin2:

Komt vanzelf goed!
Door old hickory miss-hiroshie
#1337500
vanaalst schreef: zal ook niet met een zalmkop beginnen maar gewoon met kip en dan alles rustig aan opbouwen...
ze zal na de kvv toch even raar kijken als ze iets krijgt waar ze op moet knagen, dat komt wel, maar een zalmkop is glibberig en niet alle honden zijn dol op vis..
vlees hoef je in principe niet eerst in te vriezen(als je het besteld bij een leverancier wordt het ook bevroren aangeleverd) en vis eigenlijk ook niet, het meeste wordt op de schepen al ingevroren...als je er huiverig voor bent kan je het dus wel doen..
ik neem aan dat je panharing (rauw) heb gekocht voor d'r?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1087691
ik heb haring wat ook voor mensen is gehaalt.......maar dan met kop er nog aan........wat is panharing? en ja het is wel rauw zonder iets van zuur of dergekijk. gewoon vers.
Door old hickory miss-hiroshie
#1337502
Anneke en Petal schreef: Voor Petal hebben we de zalmkop in stukken gehakt. Ook omdat een hele voor haar teveel was. Ze doet er 4x over. Maar ze eet het graag!
ja ik heb het ook in stukken geneden toen ad ze het wel.
ze vind het lekker......
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1337570
old hickory miss-hiroshie schreef: ik heb haring wat ook voor mensen is gehaalt.......maar dan met kop er nog aan........wat is panharing? en ja het is wel rauw zonder iets van zuur of dergekijk. gewoon vers.
die is prima!
Door old hickory miss-hiroshie
#1337613
SandRRa schreef: Je kan ook eerst sardientjes geven. Ik heb in het begin de zalmkop vastgehouden en sindsdien eet Khami ze helemaal zelfstandig.
Mazoe trekt voor een hele zalm haar neus op maar gemalen eet ze t wel. Dit is overigens de enige vissort die ze lusten   ::)
Het meeste vlees wat je met een leverancier laat komen is al ingevroren.
ik had de zalm kop in stukken gesneden toen at ze het wel op.
en jij zit toch op snuffelt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door