Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1305669
*Nikki* schreef: Ik denk het ook.

Chips, zalmkoppen en lamsvlees zijn verdwenen van de lijst
ik wist niet dat Herby chips verkocht  :D :D :D :D
Door Deesje
#1305742
als ik kijk staan de zalmkoppen er nog gewoon op???


weet iemand nog kalkoenkarkassen uit te halen? ze zijn er hier dol op maar ik kan ze niet meer echt vinden...
Door deja
#1306007
ibbi schreef: er is wel   ' Kalkoekvlees '   ;)
Ja Ingrid er is wel kalkoenvlees heb ik van de week over gebeld er is geen struisvogel.
En je geloofd het niet maar Zoëy eet zijn kuikens weer op nu ik denk dat het misschien ook met de warmte te maken had, dus heb gauw bij Herby 3 kilo kuikens besteld.
Ze hebben het bij Herby trouwens recht gezet het is inderdaad patrijsbout en het kalkoenvlees staat er nu ook bij.
Groeten Marjan.
Laatst gewijzigd door deja op za 11 jul 2009, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ibbi
#1306159
eet Zoëy ze weer  ;D  rare beesten toch die katten  :D  
maar wel super, Borre en Teddybear eten ook weer een stuk beter dan met die hitte.

goh nou is de bibi-leverancier straks een maand ertussenuit, dus we moeten extra grote bestelling doen,
en bij herby besteld, kiezenbrink net gehad .... ik heb twee grote vriezers maar eh....  :D
( edit;  dat is natuurlijk Jolly  :D  ah kun je zien wat een warhoofd ik af en toe ben  ;D
komt goed hoor, vervoer is geregeld, m'n bestelling komt eraan  :))


voor morgen dus op mijn lijstje ;
1;  vriesruimte creéren
2;  chauffeur zoeken voor de bibi want  mr ibbi is er niet zaterdag  :(

een mens is er maar druk mee  8)
Laatst gewijzigd door ibbi op zo 12 jul 2009, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1306188
is patrijs tam of wild? mijn katten eten geen wild namelijk. ze eten overigens wel tam gevogelte en tam konijn en hertenvlees. en natuurlijk kwartels en tamme duiven (dus geen houtduifjes, alleen duif van de dam).
Door ibbi
#1306190
dat weet ik eigenlijk niet. het is donkerrood van kleur, zegt dat iets over dat 't wild is ?  :-[

komt Krullebol eerdaags nog jou kant op? dan geeft ik morgen een paar mee voor je, kan je 't proberen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1306197
ik denk dat krullie binnenkort wel weer eens zal komen eten, we zijn namelijk nog lang niet klaar met haar culinaire opvoeding  :P
ik weet alleen niet wanneer precies, we hebben geen datum afgesproken.
als ik er 1tje zou mogen proeven, graag!
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1306199
Nynke F schreef: ik wist niet dat Herby chips verkocht  :D :D :D :D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

In dit gehucht is alles van een kip een hele mooie prijs voor de barrels, maar vis is een ramp. 2kg sardines 11 euro. Schrok me rot. De zalm was 5 euro. Zal volgende week weer eens naar de markt gaan en kijken of zalmkoppen nog steeds zo duur is

De zalmkoppen staan ook weer op de lijst bij Herby :circle:
Laatst gewijzigd door *Nikki* op zo 12 jul 2009, 02:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ziviaantje
#1306490
deja schreef: Struisvogelvlees ook.
Yep, had het laatste keer besteld, maar zat er helaas niet bij  :-\ Ze zijn er hier gek op  :D
Door Sandra K
#1306497
Ben benieuwd wat ik dan van de week heb gekregen. Ik had struisvogel besteld en dat zit er volgens het bonnetje ook bij. Maar op die pakken zitten geen stickers en van de buitenkant ziet het er heel anders uit dan de vorige keren :).
Door tessa
#1306504
De macro heeft sardines als winstpakker, 2,50 per kilo (excl. btw)
Ook hebben ze rauwe markreel als winstpakker voor 2,95 per kilo ex.
Ga van de week daar maar even shoppen :D
Gebruikersavatar
Door pike
#1307058
koekje schreef: is patrijs tam of wild? mijn katten eten geen wild namelijk. ze eten overigens wel tam gevogelte en tam konijn en hertenvlees. en natuurlijk kwartels en tamme duiven (dus geen houtduifjes, alleen duif van de dam).
De patrijsboutjes van Herby zijn "wild". Er rolt namelijk soms een kogeltje uit.
Hier worden ze door alle 3 graag gegeten. Ze zijn wel klein, wat formaat betreft zonder meer geschikt voor de poezebeesten  ;)
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1307105
Mailtje van Herby

"Als het goed is het al aangepast, struis is inderdaad momenteel niet leverbaar en lamsvlees is zeer beperkt leverbaar"
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door