Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MauriceF
#1315961
Ook ik heb vandaag met mijn Duitse herder een bloedafname gedaan om te kijken waar de allergische reactie vandaan komt. Ik denk zelf dat het van zijn voer is.. al weet ik dat niet zeker. Vaak na het eten zwelt zijn kop helemaal op (lijkt net of hij een bokswedstrijd heeft gebokst). Afname van bloed om te kijken waar hij allergisch voor is en eliminatie dieet. Ook mijn DA kwam direct met rijst aan.. Ik vroeg nog, rijst is toch niet goed voor honden? Haar antwoord was hetzelfde als die je hier leest.. daar putten ze energie uit. Maar ik ga het hem niet geven..

Het gekke zelf vindt ik dat ik sinds kort aan barf ben begonnen. Voordat ik Barf voerde gaf ik KVV van smuldier. Toen had hij er enkele keer last van maar nu ik Barf geef lijkt het erger te zijn geworden. Dus ik ben me hier aan het inlezen over eliminatie dieet en ga dan aan de slag. Ik las het stuk over rijst, dus ik denk zal toch even reageren ;)
Door *loes*
#1315977
Ook hier is inmiddels een bloedafname geweest, waar niets uit is gekomen, ook uit het elimineren is niets gekomen.
Waar hij op reageert zal wss altijd een raadsel blijven, iig op de anti biotica  :-X
Maar we barfen met veel plezier zonder RIJST ;)

Barfplaats wordt gesponsord door