Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1259535
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kojak
#1259602
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1259715
kojak schreef: haha, ja dat weten jullie nog niet, maar daar komen we later allemaal pas achter ! :P
da's wel fijn, dan kunnen we nu alvast br*kken bestellen, die zijn zooooooooo lang houdbaar  ::) :P ::) :P
Door Huskymeisje
#1259965
pike schreef: RESISTENT TEGEN VLEES   :o;  ;D ;D ;D ;D ;D ik kom niet meer bij
Ik ook niet :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Wat ik trouwens wel heel leuk vind is dat ik afgelopen week via mijn site wel een vraag over barfen kreeg. De betreffende persoon wilde ook graag overstappen op vers naar aanleiding van het stuk over barfen wat ik op mijn site heb staan. Ik heb haar zo goed mogelijk antwoord gegeven en haar verwezen naar hier.  ;)
Door geer
#1260172
Zie je, dat is er met mij loos! Ik ben geen mierenn*euker. Geen kieskeurigerd. Ik ben gewoon resistent tegen spruitjes!

;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#1260173
geer schreef: Zie je, dat is er met mij loos! Ik ben geen mierenn*euker. Geen kieskeurigerd. Ik ben gewoon resistent tegen spruitjes!

;D
;D ;D ;D ;D ;D
Door Buran en Co
#1264593
Ik ben nog zo'n nieuwe Barfer dat ik het evangaliseren soms moeilijk kan laten. Maar moet zeggen dat de meeste mensen er zeer geinteresseerd op reageren en heb ik mijn omgeving inmiddels 5 honden over op vers. Meer honden heb ik ook niet in mijn vriendenkring!!  ;D

Met de wandeling gisteren kwamen we ook iemand tegen die geinteresseerd was, ik liep achteraan dus heb niet alles meegekregen. Maar tegenwoordig vertel ik dat ik, los van het feit dat ik ervan overtuigd ben dat het gezonder is, alleen al het feit dat Faydor nu zo graag eet terwijl hij een vreselijk slechte br**en eter was genoeg reden vind om nooit meer brok te voeren!!! Alle vier de honden reageren elke maaltijd weer alsof ze in geen weken wat te eten gekregen hebben, het kwijl vliegt je om de oren, de bakken worden bijna uit je handen gesprongen. Geweldig!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1264652
Ja, op de wandeling kwamen we een vrouw tegen die iets opving over schone tanden en die wilde wel eens weten hoe zij dat nu deden. Ze had net 300 euro uitgegeven aan het reinigen van de gebitten van twee honden en ze gaf ze toch keurig brokjes en elke dag een dentastix  ::) ::) ::)
Misschien leest ze dit ook wel  8)
Door Debora
#1265032
Hier in het park een man met een schat van een golden. Vraagt zich maar af waarom het beest zichzelf steeds zo krabt en waar ie nou allergisch voor is. Beestje houdt maar niet op en hij is al vele honderden euro;s kwijt bij de da. Man voert hem brokken van de Dirk vd Broek en de da had gezegd dat daar niks mis mee was, dat het daar niet aan lag :-X Sja, zijn we weer uit gel*ld  :( Alhoewel hij nu wel savonds rodi kreeg geloof ik.....zet ook geen zoden aan de dijk, maar goed...
Door Peter79
#1265244
flodder en dwarrel schreef: ik heb het boekje van Tannetje dat ik sinds ik het zelf gelezen heb bijna nooit meer in huis heb omdat ik t steeds uitleen  ;)
Goh, wat stom!!
Boekje heb ik ook.
Collega van mij heeft een Beagle (op brok) die bulkt van het tandsteen en altijd honger heeft.
Ik heb haar wel het adres van barfplaats gegeven, maar niet aan het boekje gedacht.
Neem ik maandag gelijk mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door